GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pink suit is on

2012-12-13 | 19:47:24 | Egocentrerat&Vardagligt

Scheisse vad trött och frusen jag är!
Känns som det varit en lång dag. Så nu är det filt och massa te och nåt avsnitt Hart of Dixie som gäller.
Men jag ska inte klaga över dagen så sett..det var ett gäng tappra själar som trotsade kölden där ute och tittade förbi på Avanna Öppet Hus idag och handlade julklappar..både till andra och sig själva och samtidigt som det var besökare i hemmabutiken ramlade ordrar in i webshoppen och jag hann få iväg en hel del paket innan posten stängde också.
Sen blev det Chili con carne till middag..eller middag/lunch/kvällsmat..jag är verkligen dålig på det här med att äta regelbundet och bra när jag jobbar på det sätt jag jag gör och är ensam hemma..det blir frukost..och sen middag.
Men till skillnad från andra bloggers därute som visst "glömmer" äta och har det stressigt blir ju inte jag benig och skinny utan tvärtom.
Oh well.
 
Imorgon kör jag Öppet Hus/Drop in igen men dagen börjar med att jag ska gå och se min älskade brorsdotter i luciatåg ♥
 
 
Rosa mysdressen är ett måste när jag är frusen.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Kajsa
2012-12-13 - 20:43:15

Söt mysdress :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: