GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oh holy night

2012-12-24 | 01:25:18 | Avanna konst/design/foto

Åh nu ligger jag nedkrupen bland rena sängkläder och känner mig trött men samtidigt pirrig och nipprig. Ska sova strax och när jag vaknar är det julaftons morgon!!

Attans att jag inte köpt hem Oboyingredienser... Skinkmacka och varm choklad var ju ett måste till julfrukost när man bodde hemma och var liten.

Förresten.. Nu har vi även bott i vårt lilla hus i precis ett år. Den 23 december förra året flyttade vi in. Så tacksam att slippa sånt denna jul.

På bilderna.. Årets gran med massa klappar under samt förra årets gran som jag prompt skulle ha upp mitt bland flyttkartonger och kala väggar vår första kväll i huset.

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: