GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mitt enda mellandagsreafynd...hittills..

2012-12-29 | 11:21:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Har ni gjort några mellandagsreafynd ännu?
Jag har knappt varit i några butiker eller varit iväg utanför Tidaholm för att spana in reorna.
Det enda jag köpt är en mysig turkos, stickad tröja, som jag hittade  för 100 kr på Lindex barnavdelning...känns märkligt och besynnerligt det där att en tröja i strl 158 centilong kan vara mycket större än en tröja på damavdelningen i strl Large.
...
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Jess
2012-12-29 - 12:05:46

Inga fynd för min del, men så försöker jag dra ner på mina utgifter så det är väl lika bra. Och ja, det där med storlekar är knepigt, själv kom jag inte i ett par jeans i strl L trots att jag vanligtvis har strl36..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: