GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ingen julrush utan panik?

2012-12-19 | 19:17:03 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag var iväg på massage imorses ..som lite avkoppling innan sista rycket av julrushen.
Kanske var dumt för den där massagen känns ganska ogjord just nu efter allt packande av ordrar , allt printade av kläder och vikande osv.
Och mitt i all stress så exploderade en slang  i printern dessutom så vart svart bläck överallt..suck.
Plagg har även fastnant och trasslat i trycket och blivit förstörda..precis vad man behöver i dessa dagar när allt måste klaffa..
Hoho.
Tog mig dock en liiiten pepparkakspaus i kaoset. Och iväg till Posten kom jag i tid med väääldigt många Avannapaket.
 
 
En del av alla paket som postades idag.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: