GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

collegetröjor med tryck!

2012-12-17 | 22:21:15 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Idag så tipsade Kenza om collegetröjor med tryck i sin blogg och både roligt och förvånande tipsade hon om en från Avanna..som dessutom hade nummer ett på hennes lista, hihi.
 
 
Men collegetröjor med tryck är verkligen både hett och snyggt och går att klä både upp och ner.
Kjol, jeans, skinnbrallor, paljetter, massa smycken etc.
 
Här är några fler snygga från Avanna!
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
johanna
2012-12-17 - 22:50:29

Tyckte väl jag kände igen tröjan!! :)

Svar: haha ja jag var okså sån när jag gick in på hennes blogg..det där var en snygg tröja..men vänta nu det är ju AVANNA! Hahaha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia - I THAILAND!
2012-12-18 - 04:40:47

de är ju så snygga :D

Svar: ja verkligen =)Hoppas du får en fin dag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Tess-en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn
2012-12-18 - 09:28:04

Alltså bara måste införskaffa "yeah"-tröjan till min kompis, d e hennes "slagord" =p

Svar: ja gör det, den är supersnygg och superskön =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: