GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mina höststilar

2012-08-27 | 13:10:51 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

 
I höst kommer jag nog att vela ganska mycket mellan den lite mer rockiga looken med svarta jeans, kängor, skinnjacka och tuffare tryck på topparna samt svart och vitt på acessoarerna..
Och den lite mer 70talsbomhemiska looken med blommiga klänningar, stickat, utsvängda jeans men också här toppar med tryck, lite inka och etno samt färgglada accessoarer.
Mycket av grejerna kommer jag givetvis shoppa hem ifrån egna shoppen www.avanna.se
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida
2012-08-27 - 14:28:21

Vad snyggt linnet med det multifärgade peacemärket var! :)

Maria
2012-08-27 - 15:55:25

Jag älskar verkligen din design speciellt den rockiga!!

Svar: åh tack så mycket! det gör mig glad!hoppas du har en fin dag!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

moa
2012-08-28 - 13:40:14

Håller med Maria! Älskar din design, och kommer lätt att handla när jag får pengar! Riktigt fina produkter! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: