GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hart of dixie

2012-08-27 | 19:33:54 | Film/TV/Kändisar

Det är fortsatt sjukstuga på den här sidan skärmen.
Mådde piggare imorses, det vidriga halsontet är borta men under dagen har jag bara blitt sämre igen.
Nu har snoret kommit, hostan har kommit, det värker i ansiktet, jag orkar knappt stå upp mer än nån minut och halsen känns liksom hmm.."bränd" och jag är så trött.
 
Så det blir mest vila vila vila och ligga i soffan med Piggelinglassar, Lokavatten och massa film och tvserier.
 
Nu tar jag ett break från Vampire Diaries och marathonkollar på första säsongen av Hart of Dixie.
Har sett 6 avsnitt idag och måste säga att jag gillar serien riktigt mycket!
Mysig, söt, gemytlig, roliga karaktärer, lite härlig amerikansk södernmiljö, en och annan hunk och så en Rachel Bilson i huvudrollen - en skådis jag inte haft nån koll på alls förut, men jag gillar henne massor som läkaren Zoe Hart från New York som springer runt i fina kläder och väldigt högklackade skor i den lilla småstaden Blue Belle.
 
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
Malin
2012-08-27 - 20:08:26

Oh, det måste jag kolla in! Kul med serietips! Krya på dig!

Michaela
2012-08-27 - 20:15:44

Såg också den serien tidigare i sommar och storgillar den.

Malin
2012-08-27 - 20:15:51

Den serien är riktigt bra. :)

Ida
2012-08-27 - 20:31:31

Ingen serie jag känner till, men ska lägga den på minnet. Snart klar med första säsongen av American Horror Story, så då behövs något nytt :)

Jennifer
2012-08-28 - 03:34:42

Åh jag har velat se den nu ett tag, får ta och marantonkolla jag med det jag har missat för den nya säsongen börjar i oktober tror jag och det är ju skönt att kolla på tvn och slippa allt krångel med att kolla på nätet.

Tack för påminnelsen!

Elaine
2012-09-01 - 22:44:04

Nej nu måste jag ju Heart of dixie för den lät så mysig på din beskrivning! :)

Mini
2012-09-13 - 22:21:36

http://cinemaroll.com/cinemarolling/the-ten-best-movies-to-watch-this-fall/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: