GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

black ´n´ blue

2012-08-09 | 20:53:46 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Så där, då har jag varit på massage.
Konstaterad inflammation i ena axeln och skuldran, som var bultande röd och varm.
Så dom fick en laserbehandling.
Sen har jag tydligen en massa "skrot" i nacken som inte ska vara där , är ganska så jäkla sned när jag ligger ned och så är jag totalt stenhård och spänd i princip hela ryggen, axlarna och nacken.
Aouch.
Så massösen bad mig komma igen på måndag för ny behandling.
 
Tagit mig två glas rödvin ikväll..som lite hmm avslappningshjälp.
Dessutom blev det lite trösteshopping på Lindex.
Äntligen hittade jag ett par svarta jeans i "sliten"grå svart kulör och som inte verkar dra åt sig vartenda jäkla katthår och dammkorn som finns.
 
 
...sen att den där slimmade långbenta rock chica looken jag målat upp som drömbild i hjärnan med dessa jeans kommer krasas sönder så fort jag fotar en dagens i dom eller kollar mig i spegeln..ja det är väl en annan femma..
 
Blev ett kornblått nagellack också.
Nu får det bli lite Vampire Diaries
 
Kommentera 8 st

Kommentarer
Jess
2012-08-09 - 21:32:17

Usch stackare, då är man värd lite rödvin och tröstshopping.

Ida
2012-08-09 - 22:06:28

Men stackars :( Hoppas ryggen blir bättre snabbt! Jeansen ser skitsnygga ut, och även om du inte ser ut som du tänkt dig i dem är jag säker på att du är lika fin som vanligt ändå! Kram

Malin
2012-08-09 - 22:24:37

Snygga, måste ta mig en titt på Lindex imorgon!

Hoppas nacken och allt blir bättre, vet hur jobbigt det är att ha ont där!

Lisette Kepp
2012-08-09 - 23:32:01

prova dessa jeans idag. satt perfekt. jag måste bara lära mig använda sådana jeans med. :)

Annster
2012-08-10 - 02:34:57

Snyggt :)

donnasandra
2012-08-10 - 14:06:55

Usch då, krya på dig

Hanna
2012-08-10 - 22:19:08

Men fy. Hoppas det går över snabbt. Snygga jeans,

A
2012-08-12 - 12:47:37

Jobbigt med nacke/axlar! Hoppas det blir bättre! Vet hur det känns. :(
Jeansen var supersnygga! Ska kolla efter dem. Fick presenkort på Lindex när jag fyllde år så det passar ju perfekt. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: