GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Between photoshoots

2012-08-15 | 15:54:03 | Egocentrerat&Vardagligt

Idag är det full rulle!
Körde klädtryckande och orderpack på förmiddagen.
Kl13 hade jag en inbokad Avannareklamplåtning med två underbara systrar.
Plåtningen tog cirka två timmar och jag kom hem 793 bilder och 5 myggbett rikare.
 
Nu har jag laddat mina egna batterier lite med korv i bröd och ett kapitel i en ny pocketbok och några slurkar PäronMer - måste ha PäronMer till körven.
Och nu ska jag tömma minneskortet och ladda kamerabatteriet innan nästa plåtning med kollegan kl 17.30.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Linnéa
2012-08-15 - 16:21:48

Hej du. Minns du att jag frågade om ett svart leolinne? Jag fick en anonym kommentar om att det kunde fixas ett sådant linne, det var inte du som skrev va?

Svar: j0 det var jag som skrev men trodde inte kommentaren kom fram då den där jäkla kon kom fram hela tiden.Jag kan nog fixa fram på vanligt svart linne i s,m.l samt det korta linnet i m och l.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Linnéa
2012-08-15 - 17:12:31

Det är det korta linnet jag vill ha i strl L - ååå om det går att fixa skulle det vara en dröm =) vill så ha med mig det till NY när vi åker om två veckor =) Beställer jag som vanligt i shoppen???

Svar: great!Ja beställ som vanligt men beställ det vita och så skriver du bara svart som meddelande så fixar jag det =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Amanda
2012-08-19 - 20:34:48

Åh, är boken bra? Har beställt den, o läst alla hennes andra, så har höga förväntningar nu :)

Svar: inte hunnit så långt i den än men är inte besviken so far =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Sofia
2012-08-20 - 19:52:18

härlig blogg! =)

Svar: tack! va kul att du gillar!hoppas du haft en fin dag!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: