GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Måndagsmorgonsnack

2012-04-30 | 09:24:27 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag igår i bilen när vi åkte till bion - The Avengers var helt Ok! Men 3Dbio är verkligen inte min grej, förstår inte riktigt tjusningen med att sitta där med ett par klumpiga glasögon på sig plus att det känns som min närsynthet+brytningsfel inte riktigt synkar med 3deffekterna.

 

Hej på er blogosfären. Hoppas ni har fått en bra start på nya veckan och denna måndag.

Är ni lediga denna "klämdag"?

Jag ska väl jobba undan en del idag för att sedan vara ledig imorrn på 1 Maj och gå och förstamajtåga och sjunga Internationalen. Det är nån viss känsla över att göra detta varje år.

Mellan jobb och tågande denna vecka så ska jag förbereda lite inför helgen, min älskade pojkvändarlingsambo fyller år på söndag♥

Utöver jobb med allt som rör Webshoppen så är det även inbokade plåtningar tillsammans med med min PollyPixkollega denna vecka, bl a en konfirmationsplåtning. Ska bli kul!

Sen ska jag njuta av att vi går in i maj månad...min favoritmånad..nu brukar de första riktigt härliga varma morgonarna dyka upp, grönskan brukar xplodera och allt ser så härligt lummigt färskt och grönt ut och hela sommaren ligger fortfarande framför en.

Lovely!

Kommentera 4 st

Kommentarer
johanna
2012-04-30 - 09:52:01

vi jobbar halvdag.. känns lite onödigt men jaja.. ^^

Jenny
2012-04-30 - 10:23:36

RE: Tack :)

Suzette
2012-04-30 - 14:19:07

Jag är ledig idag men det är mest för jag trodde min käraste skulle vara ledig men blev inte så. Han får jobba och stå i. Men lite tårta får det bli ikväll då han fyller år.



Hoppas du får en fin dag!

Linnéa
2012-04-30 - 18:38:41

Haha, skumt med glasögon när man är på bio. Jag har aldrig varit på en sådan bio =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: