GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

how I would wear and match it

2012-04-25 | 16:01:50 | Outfits och Garderoben

Nu är de nya skullprintsen släppta på korta linnen, vanliga linnen, tshirt med uppkavlad ärm samt tygkassar på AVANNA.

Jag tycker de blev fantastiskt snygga.
Så nu vill jag bara ha hem jeansen som jag bestämde mig för att klicka hem från OASAP, hoppas de är så där lite baggy nu som det ser ut på bilden, och matcha litegranna så här sen:

Linne & Halsband - AVANNA
Kavaj - H&M
Väska och Jeans - OASAP
Skor - Dinsko.com
Kommentera 2 st

Kommentarer
irma
2012-04-25 - 21:57:18

när, eller om, jag får ett sommarjobb ska jag lägga en beställning på både det ena och det andra!!!!

A
2012-04-26 - 08:07:21

Supersnyggt! Både motivet och hela stylingen. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: