GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det får ju inte gå vardag i sjukdomen

2011-09-21 | 16:08:49 | Egocentrerat&Vardagligt

Får ju inte glömma här i huseköpsyran att detta senaste veckorna också varit en sjukblogg.
Så hur mår denna bloggs innehavare idag då?
Jodå jag fick faktiskt sova ganska så ok inatt, bara några kortare hostattacker men ingenting i jämförelse med helvetesnatten innan.
Så jag kände mig mycket piggare och bättre när jag klev opp vid 8. Tog en hutt med Mollipect för att vidga de för tillfället så kassa  luftrören och lossa på slemmet, gjorde knäckemacka och tog penicillinet...och sen kräktes jag.
Det var väl trevligt. Var ju tvungen att krydda min tradiga bronkitvardag lite. Variera sig litegranna.
Och nu kan jag hålla hostan ganska så mycket under kontroll..bara jag inte rör på mig och bara jag inte säger ett enda ord.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Cecilia Bergman
2011-09-21 - 17:01:59

Stackare du :0( Hoppas du är på benen snart igen!

Mikaela
2011-09-21 - 17:30:46

Sv; oj vad jag har för stil... Jag gillar att möjligt. Dock vill jag ha mycket färg men har inte riktigt öga för vad som passar ihop.

Det mesta du brukar visa, har jag gillat iaf - så fortsätt köra på det;)

Eve
2011-09-21 - 18:16:16

usch, stackare. Hoppas det går över snart!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: