GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det är viktigt att kladda klottra kluddra

2011-09-27 | 12:28:08 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Jag har ju haft en kreativ låsning senaste månaden, sen har det kommit nån tillfällig break då jag fått fram en bild eller två och sen har det megalåst sig igen.

Det är då det är viktigt, i alla fall för mig, att inte kasta pennor papper eller kasta Illustrator i papperskorgen.
Utan nästan tvinga mig att bara kladda klottra kluddra.
det behöver inte bli nånting alls det behöver inte bli fint perfekt bra överhuvudtaget.
Bara jag håller igång.

Det här är just en sådan extrem snabbkladdklotterkludd som inte är särskilt bra nånstans, men den fick det att lossna för mig att sätta mig och göra annat som jag sen blev nöjd med.

Kommentera 6 st

Kommentarer
shopping and fashion - therese-
2011-09-27 - 12:42:01

Inte bra någonstans? Finaste du, du är så grymt begåvad. Inte ens om jag skulle göra mitt bästa så skulle den bli sådär bra. Du är såå duktig.. kram

Ida - bla bla bla
2011-09-27 - 15:19:18

Jättefin bild verkligen! Riktigt höstmysig på något vis...

Och ja, tycker verkligen att det kan lossna bara man kluddrar ner vad som helst. Fiffigt det där :)

Emelie
2011-09-27 - 15:58:41

Hejsan var gärna med i veckans blogg på min blogg :)



Inlägget -> http://byyemelie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html

Katrine
2011-09-27 - 20:42:05

Vadå inte bra någonstans? Detta ärt bland de vackraste, härligaste bilder som jag sett här på länge! Älskar framförallt håret. Fortsätt så!

Helena
2011-09-28 - 16:49:08

Om du saknar idéer nån dag kan du gå in på www.weheartit.com där får man massa inspiritation! Folk fotar och taggar jätte fina bilder så söker du t.e.x på "shoes" kan du få upp en massa kul!

annelie
2011-09-28 - 18:30:04

Hej. Jag älskar denna bild och undrar om det går att köpa den som bild att rama in. den skulle passa i vårt nya hus som snart är klart att flytta in i.

mvh annelie


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: