GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mjau Mjau

2011-11-19 | 11:15:33 | Avanna konst/design/foto

God lördagsförmiddag på er blogosfären! Hoppas ni vaknat till en fantastisk skön helgdag.
Idag står födelsedagsfika på schemat hemma hos brorsan och svägerskan och lilla Polly♥
Efter det blir det nog en del jobb för min del, tappade ju produktionsdagar där i onsdags,torsdag och en del av fredagen när tryckutrustnigen pajjade.

Lagt in två nya varor på AVANNA.SE denna morgon.



Linnen 249 kr styck!
Men glöm inte!
Till och med midnatt imorgon har du 25% rabatt på allt om du anger koden SWEETNOVEMBER
Kommentera 7 st

Kommentarer
Kim Engström
2011-11-19 - 13:03:19

När jag får såna här "endags-urinvägskänningar" så tar jag inte pencillin utan det brukar räcka med tranbärsjuice och det är också vad läkarna råder mig till då jag annars skulle få ta pencillin alldeles för ofta. Min syster är värre än mig och hon får dubbla kurer för att pencilllinen ska hjälpa. Nu har läkarna rått oss båda att pröva tranbärstabletter och äta två varje dag för att bakterierna inte ska trivas, så vi får se om det funkar :)

Anna
2011-11-19 - 14:19:15

Jättefint ;D

ElisaNuzzolese
2011-11-19 - 15:45:12

Follow each other???

Natalie Skogman
2011-11-19 - 17:06:21

sv: Ja, älskar dem :D

Allt bra med dig?

J U L I A S fotoblogg
2011-11-20 - 09:41:34

De här var urläckra! Får nästan bli julklappen till min syster, hon älskar katter ;)

Elin Atterstig
2011-11-22 - 23:14:55

ÅHÅHÅHÅH! Kan du gissa hur glad jag blev när jag såg detta? Du är bäst! Har väntat på detta tryck sen du la upp skissen för en tid sen! ÅH! SÅ COOL. Det blir ett köp när mitt köpstopp är över och det finns pengar att lägga på kläder. Då klickar jag mig på en gång till din webshop! Hoppas linnena är kvar då bara :)

Tack för detta :)

Elin Atterstig
2011-11-23 - 12:13:56

Sv: Jag vet inte än, det beror på. Men det kan nog tyvärr dröja ett tag. Men jag funderar på att låta mig handla lite efter jul. Göra ett litet undantag hihi ;)



Tack så hjärtligt, hoppas din dag också blir fin! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: