GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Nature spirit

2011-05-15 | 19:47:00 | Avanna konst/design/foto

Ett sätt att matcha DREAMCATCHERlinnet och de snygga örhängena från AVANNA.

Och passa på nu att shoppa - FRI FRAKT inom Sverige fram till midnatt med koden WEEKEND.

 

Har haft en helt ok söndag, röstat, gått två promenader varav den ena i spöregn, solar solarium, städat, jobbat med SHOPPEN, ätit tacos - yummie, skissat på projekt för AVANNA/SHOPPEN/FÖRETAGET.

Vill förresten passa på att tipsa om en blogg som jag fastnat för väldigt mycket senaste dagarna. Den skrivs av oerhört starka Roxanna Sandberg och handlar om hennes liv, hon har varit svårt cancersjuk och det är imponerande att läsa om hennes viljekraft och styrka och tankar.

Hon har dessutom startat en egen insamling där pengarna går till Cancerforskning - den hittar ni HÄR.

Och jag sitter och skissar på ett eventuellt samarbete Avanna och denna insamling emellan. Vill så gärna hjälpa.

Kommentera 5 st

Kommentarer
Elle
2011-05-15 - 20:08:46

Sv: Tack så mkt! Vilken fin blogg :D

A N G E L I C A - VINN EN EGENDESIGNAD ALMANACKA!
2011-05-15 - 20:09:37

SVAR: Får kika in senare då :) hihi allt bra?

Yoannah
2011-05-15 - 20:38:58

Tack desamma vad glad jag blir :)



Riktigt snyggt linne måste jag säga! Får ta och kolla in det när lönen kommer :)

Nikoninan
2011-05-15 - 22:25:39

sv: Ja de är så fina :)!

grymt snyggt linne och snygga örhängen! :) älskar bohem/indianstilen !

Kram !

fashionfairy
2011-05-16 - 14:06:05

Gillar örhängerna :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: