GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

helt klart inte några av mina bättre fotodagar

2011-06-11 | 17:11:32 | Egocentrerat&Vardagligt

God pingstafton på er blogosfären.
På vissa bloggar verkar det vara rena ramam kalassommarvädret. Här är det hmm typiskt midsommarväder, grått, duggregn då coh då och den där temperaturen när det är för kallt utan en tunnare jacka och man knotterfryser lite om de bara benen i den semilånga klänningen, men tanken att kä på sig tar emot eftersom det ändå är den 11 juni.
Hallå solen!? Hallå Värmen!? Hallå härliga sommarkvällar!?

Anyway.
Lördagen började med lite städ och fix här hemma. Därpå lite strosande på stan med mammam men det byttes snabbt ut mot att jag mamma och Svägerskan begav oss till Hjo och shoppade heminredning på Hem & Hobby. Därefter en fika vid Vättern och efter det lite glass.
Blev en liten bägare med årets första mjukglass för mig med chokladströssel.
Är dock ingen glassmänniska - varken tycker det är speciellt gott förutom Yoghurtglassen i Gallerian i Stockholm och isglass när jag är förkyld..och så får jag ju magont deluxe..så några skedar fick räcka.

Här posar jag med min och svägerskans glass...överläppen verkar jag ha tappat och håret..ja det hade jag visst glömt borsta..igen..och nu börjar utväxten bli så där olidlig återigen..suck
På andra bilden verkar jag ha tappat ena framtanden..helt klart inte några av mina bättre fotodagar..haha

Kommentera 10 st

Kommentarer
Malin
2011-06-11 - 17:39:48

Haha, vad rolig du är :) Tappat ena framtanden :D Mysigt med utflykt iaf!

dissy
2011-06-11 - 19:42:54

Du är så himla söt Anna:)

dissy
2011-06-11 - 19:43:38

Juste varför sammrbetar du inte med Nelly längre?

Ling-Ling
2011-06-11 - 19:43:58

Låter som en trevlig dag ändå, trots väder... Får skicka lite sol från Stockholm! :)

Tycker bilderna var gulliga, särskilt den undre. Vet ju att du har framtänder ändå.. ;)

Alexandra - Uppsalas största blogg
2011-06-11 - 20:32:01

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det voresuperkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

Carl-Alfred
2011-06-11 - 20:32:37

Haha du är för rolig! :)

elin
2011-06-11 - 20:51:50

JAG ♥ GLASS

^^

Katarina
2011-06-11 - 22:33:29

Många som skriver o pratar om regn o rusk. Här i Sthlm har det varit strålande sol o superdupervarmt i flera dagar. Tyvärr lite klibbigt också. Hade önskat att vi fick lite åska så den kvava luften försvinner :)

Josefine
2011-06-12 - 12:18:22

Hehe sötnos. :)

Jag älskar glass, så blev ju rätt sugen nu när jag såg din glass. ;)

Alexandra -mamma till Leia
2011-06-15 - 20:53:51

Jag tycker iaf att du är fantastiskt fin!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: