GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Första Juni och Högtryck på AVANNA!

2011-06-01 | 13:34:12 | Avanna konst/design/foto



Jag gör nu så gott jag kan med att hinna med alla ordrar som trillat in medan jag var på Cypern förra veckan.
Jag har beställt hem nya varor, bokat med tryckeriet osv. Det är ganska så jäkla mycket att göra just nu för mig som ensam person i företaget samtidigt som jag sitter här med feber, brakförkylning och en massa pappersarbete att ta hand om dessutom.

Så hoppas att Ni som beställt har lite överseende med att alla ordrar just nu tar lite längre tid än vanligt.
Allt som sålde slut förra veckan men som går att beställa ändå kommer levereras om 2-3 veckor om allt med leverantörer-tryckerier-posten funkar som det ska.

Ni som beställt både slutsålda beställningsvaror och varor som finns i lager kommer givetvis få det som finns i lager skickat till er under denna vecka/helg. Dock är det röda dagar och långhelg på G så leverans kan dröja ytterligare nån dag nästa vecka.

Ni som beställde varor som fanns i lager under min semestervecka förra veckan  - era paket kommer postas idag, imorgon och på fredag.

Tveka inte att maila mig på [email protected] om ni har frågor och funderingar.
Ni kan även följa AVANNA på FACEBOOK där det är lätt att ha aktiva diskussioner-frågor-svar.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna J
2011-06-01 - 15:46:54

Välkommen hem och krya på dig! Och ja, lite färg piggar alltid upp som du visade i förra inläget. Jag gillade särskilt det första... svart/vitt och med en klick rött - mycket läckert. Kram!

ella
2011-06-01 - 17:55:56

Ville bara säga hur imponerad jag är av dig, så grymt att driva ett företag på egen hand! Keep up the good work!

irma
2011-06-01 - 17:56:09

åh trodde för en sekund att du börjat med modebloggerskan igen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: