GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lars winerbäck goes fashion photographer

2011-07-19 | 11:00:56 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Dagen började med solsken och en förhoppning om att det kanske äntligen kunde bli en dag i solstolen. Men medan jag gjorde iordning mina dinkelfrökusar med leverpastej och tomat, min naturella yoghurt med en klick hallonkesella och en stor kanna te så hopade sig molnen på himlen och nu är det ganska så o-soligt..igen.

Men jag åt min frukost ute på balkongens trasmattebeklädda golv sittandes under den röda och gula grönskande krassen som hänger i balkongtaket. Såg Charlie och Ozzy studera en humla med besatt blick.
Och så öppnade jag de två modetidningar jag fick hem i brevlådan för någon vecka sedan som jag hade tänkt läsa på den västkustresa vi skulle åkt på i helgen men som inte blev av, som jag dessutom blev ytterligare påmind om nu när en andra räkning från Djursjukhuset damp ner på hallgolvet.

Jag blev väldigt förvånad och glad när jag öppnade STYLEBY och såg att bästa Lars Winnerbäck gjort en modeplåtning till tidningen.

Kommentera 5 st

Kommentarer
Camilla
2011-07-19 - 12:14:49

vill du ha fler läsare? :) delta då i min veckans blogg

och du kan få flera hundra exta!

http://www.kmilla.se/2011/july/dagens.html

Anonym
2011-07-19 - 12:19:06

Vilken kul grej, oväntat!

Åsa - Coffee breaks
2011-07-19 - 13:00:55

Det kändes lite otippat! Han vidgar sina vyer vår käre Lasse :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-07-19 - 17:25:56

Verkligen otippat. Snygga bilder blev det.

J e n n s a n s m o d e ♥
2011-07-19 - 20:12:43

Där blev jag förvånad! Men grymma bilder ju


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: