GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

in the dressing room again

2011-07-08 | 11:11:57 | shopping, provrummet & cravings

Hittade lite bilder i kameran från provrummet på Kappahl från i söndags.
Jag köpte ett av dessa plagg..

Jösses mina bröst har nog aldrig sett så stora ut som här..

Ahh suck..tycker denna t-shirtklänning med fransar är så fin men ack ack så icke gjord för min kropp..man ska se ut som vackra AnnaWii för att det ska funka..att det kan sitta så olika..

En liten spetsklänning som gav mig megabuk

En tunn lite sjuttiotalsinspirerad blus som jag fick prova utan nån byxa då jag bar klänning den dagen.

Kommentera 13 st

Kommentarer
Banana
2011-07-08 - 11:27:34

Alltså, jag vet inte vad du svamlar om, men jag tycker du var jättefin i fransklänningen!

Jennsan
2011-07-08 - 11:35:46

Jag tycker också att du passade i fransklänningen! KÖP FÖR TUSAN! :)

smultris
2011-07-08 - 11:36:33

jag hoppas verkligen du köpte den vita klänningen i översta bilden, fy satan så vacker du var i den :)

Malin
2011-07-08 - 11:45:27

Jag tycker också att du passade jättebra i fransklänningen!

Linnéa
2011-07-08 - 13:01:32

Jag tyckte fransklänningen var hur snygg som helst på dig =) skitsnygg ju =)



Ja, ett litet snedsteg är bra, inte så spännande men bra innehåll liksom =) och slutet var helt okej faktiskt. När man är lärare blir man helt störd när man läser, för man sitter och rättar hela tiden haha. Jag skriver ju såklart fel ibland på bloggen men jag stör mig som fasiken på det när jag upptäcker det =/

Nä det blir Coelho nu, älskade hans Veronica bestämmer sig för att dö. Älskar handlingen och att han i själva verket själv blivit placerad på mentalsjukhus då hans föräldrar tyckte att han var galen som vill bli författare =/ har du hört något värre? Tur man inte lever på den tiden (inte så länge sen dessutom) och i det landet. Jag hade nog annars garanterat blivit placerad där för länge sen haha =)



Jaha, du säger det med håret alltså. Men jag tror minsann att jag nästan gör allt, förutom att jag plattar håret, annars är jag som du: en bitch mot mitt hår. Jag använder också dyra schampon - jaja, vi har väl olika gener =( fast min mamma har aslångt supertjockt lockigt hår

Anneli
2011-07-08 - 13:08:34

Håller med alla - den vita var helt fantastiskt fin på dig och jag tycker att även fransklänningen satt som ett schmäck! Blev sugen på båda två själv:-)



Kram!

ANNAWII ♥
2011-07-08 - 14:01:23

Du passar ju visst i fransklänningen gumman! jag är supernöjd med min eftersom den både går att klä upp och ned så kör på den!!



Kram finis

Ling-Ling
2011-07-08 - 14:34:12

Wow, den första klänningen var jättefin och passade verkligen på dig. :)

anna
2011-07-08 - 14:37:28

Ja jag tyckte ocksa den oranga fransklanningen satt jattefint! Kop!

Annster
2011-07-08 - 15:02:42

Tycker allt passade dig jättefint :)

Ida
2011-07-08 - 19:57:52

haha men va! Fransklänningen tänkte jag direkt att "den köpte hon såklart!" innan jag läste texten. Den satt ju hur fint som helst :)

Lydia
2011-07-09 - 19:48:58

Du är så himla fin! Verkligen! :)



Köpte en frans-tröja utan att prova den för jag tyckte den var så otroligt fin. men såklart när jag provade den hemma så satt den galet fel :( Suck

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-07-10 - 10:38:36

Åh vilka snygga klänningar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: