GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mixed tuesday

2011-02-15 | 19:20:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären.
How are u?


Jag har varit på kurs i Göteborg hela dagen. Lärt mig en massa om utomhusfärger.
Ja för er nya läsare som inte vet, eller gamla läsare som heller kanske inte vet, jag jobbar ju 2 dagar i veckan i en tapet-färg-heminredningsbutik.
Och så har jag mitt företag.
Och så är jag krönikör.
Och idag var det dags för ännu en modekrönika i lokaltidningen, jag skriver en var tredje vecka och darling hade så snällt köpt tidningen och vikt upp den så det var det första jag mötte när jag kom hem.

Jag har tränat på motionscykeln en halvtimme, så nu blir det dusch sen kvällsmat och därefter blir det företagsjobb, massor att göra med starten av webshopen. Det är provkollektioner som ska kollas skickas runt beställas ändras..försenas strulas, det är avtal med fakturatjänster och kortlösen och design.
Dessutom håller jag på med ett ganska stort layout&designjobb åt en revy..och så har jag massa målarlusta.
Men kul att en tisdag kan innehålla så många olika jobbgrejer.

Kommentera 9 st

Kommentarer
moath
2011-02-15 - 19:28:19

Hej! Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla! :)

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-02-15 - 19:39:19

Hoppas att dagen varit bra Anna! :) Ska du hitta på något annat skoj framöver?



Jag har tapetserat om i min blogg. Totalt kan man säga.... men vet inte riktigt hur jag ska göra för att bli helt nöjd... skulle vilja ha mer som här... med markanta färgade rutor runt header och blogg m.m. men jag är ingen hejare på sånt här :)



Ha en mysig kväll :D

lisalove
2011-02-15 - 19:59:01

Kul med varierande uppdrag, måste vara utvecklande och lärorikt, samtidigt kanske stressande att ha tusen saker samtidigt. :) Ser fram emot att kika i din kommande webbshop.

Malin
2011-02-15 - 21:22:06

Det var en fin gest av din sambo, tycker jag :) Och roligt med många bollar i luften!

Emma Damm Drawings
2011-02-15 - 22:12:48

åh jag vill läsa ju!

Linnea L
2011-02-15 - 23:02:37

wow, du har ju bara en sådan där super-duper karriär som en som jag bara kan drömma om ;) <3

Lina
2011-02-16 - 09:29:28

Åhh jag vill också läsa :) Duktig du är som fixar 3 jobb! Kram!

emina -konst & kreativitet-
2011-02-19 - 09:43:09

Åh riktigt roligt för dig:)

Josefine
2011-02-20 - 10:07:02

Hade varit roligt att få läsa artikeln. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: