GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

söndag äro ingen vilodag

2011-12-18 | 20:02:21 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagskväll på er blogosfären och glad fjärde advent!
Tänk om en vecka är det juldagen och julafton passerat.
Har ni nån julestämning?
Min är nedpackad i nån av alla hundra bananlådor här tror jag.
Vi har packat flyttat fejjat donat grejat hela dagen...kört flera lass lådor till huset. Älskade mamma har varit här och röjt färdigt köket och skurat det skinande rent. Fina mamma med magiska mammahänderna♥
Vi har fått ställa in massor med lådor i ett rum i huset, vi får helt tillgång till huset, ja huset blir helt vårat på onsdag kl 12.30!
Då är det några intensiva dagar av spackling slipning målning och tapetsering som gäller innan det ska firas julafton på lördag.
Och så ska jag nu hinna med en massa med AVANNA...ordrarna snöstormar in.
Försöker strukturera upp veckans arbete nu så gott det går, men nu är det bokföring fakturor, pappersjobb i nån timme eller två som gäller.


Trött deluxe
Kommentera 4 st

Kommentarer
Ida
2011-12-18 - 21:08:20

Har din mamma också magiska händer? Coolt! Min har också det. Köket är aldrig så rent som när mamma varit i farten. Och det på nolltid. "Jag sköljer av tallrikarna". Sen är köket i nyskick. Imponerad.

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting
2011-12-18 - 23:54:56

det är någonting med mammor och skinande rena saker... ;)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-19 - 09:18:46

Min julkänsla är också som bortblåst.

Grimgoth
2011-12-19 - 17:57:06

Snygging där. ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: