GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

miss mystic falls

2011-12-06 | 09:24:12 | Egocentrerat&Vardagligt


Godmorgon blogosfären.
Hoppas ni fått en bra start på er tisdag!

Jag hade en riktigt skön kväll igår. Två glas gott rött och 5 avsnitt Vampire Diaries, filt och gos med katterna och snö utanför fönstren och raggsockor på fötterna.
Jag lyckades slappna av och koppla bort allt som kändes jobbigt och istället bara känna mig lugn.
Och efter ett jäkla bra chatsamtal med en grym brud så är jag nu pepp inför ett helt nytt projekt och idé som jag tror kan bli fantastiskt om vi får till det.

Sen blev det , precis som i lördags, samma märkliga känsla att medan jag satt här och hade det gott så trillade ordrar in i Shoppen.
Så konstigt egentligen att medan jag sitter här i soffan så kan det vid ett ögonblick t ex vara 76 personer inne och tittar runt på Avanna.se
Jag har ju jobbat i riktig butik och jag tror aldrig det var mer än högst 15 personer samtidigt inne då.

På dagens agenda står

- krönikeskrivande

- åka med lite grejer till huset - yey snart bor vi i vårat gula hus!

- sortera och fota av en massa kläder...Avanna Second Hand ska ju lanseras..

- packa ordrar

Kommentera 5 st

Kommentarer
Linn
2011-12-06 - 09:36:21

Godmorgon!

Allt bra med dig idag ? :-)

johanna
2011-12-06 - 09:51:55

Så himla kul att det går så bra för dig! :)

Jess
2011-12-06 - 09:51:56

God morgon! Eller är det förmiddag nu kanske? :) Roligt att det trillar in ordrar, måste vara en härlig känsla :)

Frida
2011-12-06 - 10:53:08

Pizzan var god :D

Du får ha en bra Tisdag :D

Anna J
2011-12-06 - 18:24:21

Vad du är klok som tog dig en avkopplingskväll. Jag ska göra nåt liknande ikväll fast med en eller två Staropramen. :-)



Hoppas allt positivt håller i sig idag. Stor kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: