GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Annandagsbabbel

2011-12-26 | 19:28:34 | Egocentrerat&Vardagligt


Godkväll blogosfären.
Hoppas ni har en skön Annandag Jul.
Jag sitter och sörplar vin nu och hör vinden vina utanför. Huga vad läskigt det var denna tredje natt i huset och stormen utanför...allt knak och brak man inte hört förut, alla ljud, alla knäppningar.
Fast i och för sig, efter ett tag började ju sambon snarka så hördes ju knappt stormen längre, haha.

Vi börjar mer och och mer komma iordning här i huset i alla fall även om det är väldigt mycket kvar att göra, packa upp, sortera, möblera osv.
Men åh vad jag älskar huset. Jag trivs så bra här och det känns verkligen så hemma.
Underbart!


Har ni handlat nåt på mellandagsrea då?
Jag har inte hunnit vare sig åka iväg nånstans idag eller checka in webshopparnas reautbud.
Letar ju inte efter nåt speciellt heller i och för sig.
Är lite trött på hmm grejer just nu efter packningar och flyttar.

Men ni missar väl inte att AVANNA har 20% på ALLT nu om ni aktiverar koden SALE..?
Tyckte det var bättre att köra REA på allt nu ( utom presentkort och tecknat proträtt) när jag är i flyttar tagen och tar lite julledigt istället för utvalda varor.

Kommentera 2 st

Kommentarer
Junitjej
2011-12-26 - 19:49:08

Så kul med hus!!!



Mitt syskonbarn har startat en blogg. Jag tror hon skulle uppskatta en vänlig kommentar så här i början av bloggeriet: http://almasord.blogg.se

God fortsättning önskar jag dig!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-26 - 21:16:28

Jag reashoppade en hel del barnkläder innan jul. Får se om det blir något mer på mellandagsrean.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: