GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sicket snarkigt inlägg

2011-08-31 | 18:53:35 | Egocentrerat&Vardagligt

Jösses jag är så trött.
Så trött i skallen i kroppen överallt.
Det har ju varit en massa strul i flera månader nu med många olika saker.
Ett orosmoment gällde just all tryckutrustning som så äntligen äntligen kom på plats igår, några månader för sent.
Igår efter installation och utbildning osv i cirka 6 timmar , när alla som installerat allt åkt hem, satte jag mig i soffan och kunde inte röra mig på två timmar..mådde illa, frös, fick ont i nacken och huvudet precis som jag åkt på en megainfluensa.
Har sovit väldigt dåligt det senaste också.
Kom ut på en liten promenad förut tillsammans med mamma..men blev inte särksilt mycket powerwalkande då jag har ont i ena foten dessutom.
Och just nu känner jag att jag måste måste måste sätta mig på den där motionscykeln, röra på fläsket lite till..men jag är så trött.
Ska jag?.. ska jag inte..zzzzz

Kommentera 5 st

Kommentarer
Saralingon
2011-08-31 - 20:24:46

Näej, ta ledigt från cykeln med gott samvete nu när du grejat så mycket och dessutom känner dig risig! Ta en myskväll i soffan istället och spara cykeln till imorgon!

johanna
2011-08-31 - 21:33:55

HÅller med Saralingon ovanför, ta ledigt från cykeln idag, kryp ner i soffan och se någon feelogood film och drick lite gott te! :)

Mickan
2011-08-31 - 21:50:20

Du får ventilera precis hur mycket du vill och precis hur du vill även om de så är att vi sätter upp en boxningssäck i källaren eller om du behöver snytnäsdukar <3 puss

ELLA SANGMYR
2011-08-31 - 22:12:18

sjukt fin blogg! rolig inriktning med kläderna och så :)

Bambie
2011-08-31 - 22:12:21

Förstår precis hur du känner dig. Men tycker att du ändå ser otoligt pigg och fräsh ut på bilden.




Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: