GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

för trött för att komma på rubrik..

2011-08-11 | 21:37:25 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären. Nu är det en trött bloggerska som skriver..och något nedkyld.
Jag slutade jobbet kl 18 och det var bara att cykla snabbt hem och sätta Biscotti i kattburen och bli upphämtad av mina snälla svärföräldrar och åka till Veterinären.
Vi hade tid halv sju.
Och då Bisco med största sannolikhet har virus fick vi inte sitta i väntrummet..utan stå ute..och det blev snabbt kallt, höstigt kallt och vi fick stå där i cirka 2 timmar. Hade ingen jacka och var barfota i ballerinaskor.
Men jag är glad att vi åkte dit med min pälskling. Han började nysa och hosta blod vid undersökningen och hade feber fastän veterinären inte trodde det. Hon hörde luftvägsinflammation/infektion och han har fått sprutor och recept.
Älskade kissarna mina. Men peppar peppar så verkar Ozzy nu vara helt frisk och Charlie nästintill.
5 veckor av olika kattsjukdomar nu.

Har tagit het dusch och sitter nu i rosa mysdressen och dricker te, skall strax laga kvällsmat, inte ätit sedan klockan 13.

hmm en något , nej väldigt trött bloggerska.

Kommentera 7 st

Kommentarer
Helena
2011-08-11 - 22:07:36

Jag hoppas dina fina kissemajupojkar blir helt bra snart!! Och goddamn vad fina bilder det varit på dig på bloggen på senaste tiden!

maria
2011-08-11 - 23:19:11

hoppas alla katterna får hållas friska nu!!! söt du var då!

Elisabeth
2011-08-12 - 00:21:36

Åh hoppas dom blir bra snart :(

J E N N S A N S
2011-08-12 - 06:43:31

din dress ser ju hur mysig ut som helst!

smultris
2011-08-12 - 13:10:01

vilket knepigt sätt att behandla en patient, jag undrar varför dom inte kunde låta er gå in bakvägen och få vänta i ett behandlingsrum istället... jaja...



...jag hoppas verkligen att dina små katter snart är friska igen, det är fruktansvärt när ens djur blir sjuka, man kan ju inte förklara för dom varför dom mår som dom gör :(

Linnéa
2011-08-12 - 13:36:15

Inte nog med att du är snygg i sotad sminkning - du är minst lika snygg med en guldig ögonskugga. Jäkla vilka fina ögon du har =)



Hoppas återigen att dina små katter snart blir friska =)

Sofia
2011-08-12 - 17:51:11

Lika söt för det. Hoppas de blir bra med kissarna :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: