GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fina människor i Avanna!

2011-08-09 | 13:07:42 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

För att peppa mig själv och för att jag blir så stolt och glad av nöjda kunder från min webshop Avanna vill jag bara visa er detta:

Snygga coola Christine har tagit dessa fina bilder på sig själv med Kiss Me linnet



Och så här fint har vackra Johanna skrivit om Avanna:

Det utlovade foto på det efterlängtade linnet som jag vann hos Avanna.se för ett tag sen!

Läser på taggarna (för övrigt sjukt snygga, hon gör dem själv. Får man spara sånt?) att det är ”the new age fiber”, vilket ju låter som nånting för mig. Hade inte hört talas om det tidigare, men så är jag ju inte i textilbranschen och det finns många, måååånga olika material.

”TENCEL (R) is an all-natural fiber. Its controlled nano-fibril structure moves moisture away from the body, keeping you cool when the temperaure is hot and warm when it’s cold.”

och varför denna info? Jo, för att jag har flera linnen från avanna sedan tidigare, som utmärker sig i form och i tryck. Men detta är faktiskt något helt annat, det är så skönt!! Jag vill sova i det och ha det jämt. Som ett snyggt nattlinne som man kan ha hela dagen och när man går ut. Me like. Oversize och finns i flera färger. Kolla in avannas hemsida för olika tryck, färger, modeller m.m.

Har skrivit om henne förut eftersom jag gillar designen och att följa hela resan bakom också, är ju rätt såld på kvinnliga företagare, design, entreprenörskap, uppfyllande av drömmar, multi-tasking m.m…. Anna bakom Avanna har dessutom en blogg, läs hennes kommentar till bilden här

Tackar min favoritfotograf Bodil Johansson som tog bilderna. Kolla in hennes hemsida (klicka på namnet) och hon (och jag!) finns även på folio.se.


 

Båda plaggen hittar du just nu på AVANNAS SOMMARREA!


Kommentera 5 st

Kommentarer
Kikki
2011-08-09 - 13:34:26

Hej, tänkte bara tala om att jag la in en order på Avanna precis. Så nu längtar jag efter att få hem mitt rosa paket :D Du e bäst!

Annika
2011-08-09 - 14:32:46

Fint :)

Hoppas katterna mår bättre snart!

Kramkram

dissy
2011-08-09 - 16:55:26

Åh vad gulligt av dig:) Jag kan verkligen inte beskriva hur nöjd jag är med mitt fina linne. har använt det för mycket redan haha. Älskar kvalitén och trycket!



Många kramar!

Johanna
2011-08-09 - 20:53:43

Fina du!!!

Mathea
2011-08-09 - 23:53:49

re. oj oj oj! Men tack så jätte mycket! :D

Vad himlans glad jag blir :>

KRAM


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: