GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det blir inte roligare än så här just nu..

2011-08-18 | 20:17:18 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären. Hoppas ni mår bra.
Jag kom hem lite innan halv sju och då satte jag mig, trött, men duktigt på motionscykeln och körde ett cykelpass och efter det dammsög jag.
En dusch senare ligger jag nu här i röda soffan i rosa mysdressen och ska skriva färdigt en artikel/krönika.
Moffat i mig vegoburgare också...så jäkla mums.

Hmm stentråkigt inlägg det här ..I can feel it, men tyvärr så har ju inget roligt hänt idag bara jobb jobb jobb..och jag är så trött i skallen att alla krafter måste ägnas til krönikeskrivandet.

over and out.

Kommentera 1 st

Kommentarer
viktoria i norr
2011-08-18 - 21:11:18

Jag älskar den! Och modellen är precis som jag vill ha den... Love at first sight!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: