GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

packa pink påse

2011-04-19 | 14:03:01 | Avanna konst/design/foto

God eftermiddag blogosfären.
Jag har haft fullt upp hela förmiddagen med att packa ordrar från AVANNA WEBSHOP, bocka av följesedlar, klistra adresslappar och annat som bara hör med sjävla postandet av ordrarna att göra.
Och så här ser en del av dagens lilla stora orderhög ut som jag skall åka till Posten med om en stund.
Ska dessutom åka till tryckeriet sen och hämta hem nya plagg med nya motiv till SHOPPEN som antagligen kommer upp och ut till försäljning ikväll eller imorrn bitti!

Kommentera 4 st

Kommentarer
thaitrÄsh
2011-04-19 - 14:11:54

det verkar så himla roligt att få packa och skicka iäg paket med sin kärlek på. du har gjort allt så himla bra.

Lisa †
2011-04-19 - 14:51:15

men åååh jag vill också ha ett rosa paket i min brevlåda!!! avis

dissys
2011-04-19 - 16:12:23

Åh vad kul:) Hoppas de finns kvar till löning är jädrans pank nu. Vill ha!

Kul att det gått så bra för din shop. Jag vill inte vara den som inte stödjer din verksamhet och alla dina fina kläder. Du är så duktig gumman, en riktigt förebild. Ang bilden på din kompis i soffan med de röda detaljerna. Damn it vad snygg bild! Både designer och duktig fotograf. Kan det bli bättre:)



Kram!

sonia tibblin -mode och konst-
2011-04-19 - 18:34:55

Vilken rosa och söt blogg!



Tack så mycket för kommentaren och besöket, hoppas du kikar in igen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: