GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lilla stjärna

2011-04-04 | 15:00:19 | Egocentrerat&Vardagligt

Håller på med bokföring webshopplanering infotexter prissättningar fraktgrejer etc.
Varit på bokhandeln och köpt kontorsmaterial och passade även på att köpa lite fler pocketböcker..älskar pocketböcker.
En John Ajvide Lindqvist och så två till i den deckarserien som jag påbörjade på Teneriffa.
Och en presentbok till min Darling som tack för att han ställer upp på mig till 100% som låter mig förverkliga mina drömmar i karriären och låter mig satsa pengar medan han själv knegar på på industri.


Gjorde även ett Zombie Piggybokmärke till honom.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Anonym
2011-04-04 - 15:06:41

Oh Lilla Stjärna började jag på igår. Älskar hans böcker

Katarina
2011-04-04 - 15:12:11

Jag blir lite avundsjuk på dig som har världens talang för att design och att teckna/måla!



Det skulle inte vara fel att ha en egen webshop, men jag har ingenting att sälja, haha :)



Hoppas allting går bra för dig!

Daniela * Neliz
2011-04-04 - 15:12:14

Skulle själv behöva lite nya böcker. Eller nej, det tar jag tillbaka för jag har nog närmare 5st här hemma som jag inte ens påbörjat. Men alltid kul att köpa nya böcker ju ^^

Jessi Fox
2011-04-04 - 16:01:50

faaaaaaaaaasen så ball!!!! hade inge bangat på ett sånt bokmärke ;)



btw.. komemr ihåg att jag läste om något som var superbra för acne, här på din blogg?? eller har jag drömt det?? snälla säg att du har skrivit om det pulvret!!! jag minns nämligen inte vad det heter eller vart man köper det.

Jessi Fox
2011-04-04 - 16:08:04

tack som FAN för adressen!!!!! denna gång ska jag spara den!



oj.. vilken komplimang.. låter jävligt intressant. släng iväg ett mail och berätta lite mer vettja ;) [email protected]

Anna J
2011-04-04 - 19:18:06

Vilket fint bokmärke! Lycka till med allt nu bästa Anna. Stor kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: