GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

one of those nights once again

2010-10-11 | 22:31:01 | Egocentrerat&Vardagligt

Från att ha känt mig tiptop efter frisörbesöket på förmiddagen blev det nån gråt-pms-ligga-under-filten-BDD-självhatsattack nu under kvällen.
4 avsnitt av Ugly Betty fick bli min comfort tillsammans med en liten kattkille som låter som han säger "mamma" när han jamar.

Men kolla här, ingen stökig bokhylla i bakgrunden på denna webcambild..det betyder ju att jag skaffat mig..ja en vadå?

Kommentera 6 st

Kommentarer
Victoria
2010-10-11 - 22:41:03

Sluta tycka att du är ful! Okej, jag vet att det är svårt.. Men du är så vacker, och du kan så jävla mycket. Du har verkligen ett speciellt utseende, på ett väldigt positivt sätt!

Du är så jävla fin, och har en väldigt fin, rolig och inspirerande klädstil! Och dina kläder du designar själv, och säljs på en stor sida, Nelly?! Snacka om att ha lyckats! Dina kläder är supersnygga, helt fab. Jag äger tyvärr inget plagg själv än, men den dagen då pengar börjar trilla in för att jag fått ett jobb, så kommer jag stötta dig och köpa av Avanna kläder! Jag har redan funderingar på hur jag ska matcha en del olika plagg..

Tvivla aldrig på dig själv, du är vacker och du kan!

Kram

Sanna
2010-10-11 - 22:43:27

en bärbar dator kanske ?? ;)

Malin
2010-10-11 - 22:48:22

En laptop kanske? :)



Låter inte som någon bra kväll, men du kommer igen, du är stark! KRAMAR!

Malin
2010-10-12 - 00:09:18

Det måste vara något med denna måndag. Jag har upplevt något liknande. Ny dag, nya tag i morgon! Sov gott.

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2010-10-12 - 11:09:28

Lappis!! :)



Mår du bra?! =) Känns det bättre idag? Hoppas!

Kramar C

Pamie
2010-10-12 - 13:03:24

Be pms monstret dra nånstans, att du inte har tid med att känna så för du är för fab och underbar för att gräva ner dig där! Kom på mig själv idag också med att nästan börja grina... över absolut ingenting och allting men man får ta det goda med det onda i guess och i slutändan är vi ju underbara, håller du inte med? :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: