GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Va kul! Hurra! Yes yes! Vi vann i år igen!

2010-11-30 | 15:29:27 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu är jag hemma från jobbet.
Fick skjuts hem av chefen.
Fy fan.
Knappt nån har kontroll över sina bilar, det körs in i snöhögar det sladdas runt runt runt i cirklar det sliras hit och dit över vägarna.

........och på nyheterna konstateras det att

Va kul! Hurra! Yes yes! Vi vann i år igen!

Suck.

Man kan ju undra om Tidaholm gjort vädergudarna nåt ont.

Eller om Knutbymördare, Anna Lindhmördare m fl samlar så mycket mörk dålig karma i fängelset här och det är därför det snöar så förbaskat..?

Och att det kan vara sån jävla skillnad på Tidaholm och närliggande städer som Skövde och Falköping.

Nu undrar jag om jag ens kommer kunna komma iväg imorrn med buss till Skövde och därifrån Tåget mot Stockholm och Suede.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Fred
2010-11-30 - 16:42:51

Grattis, det var inte dåligt!

Malin
2010-11-30 - 16:45:55

Jag hänger inte med så mycket längre, hinner inte läsa allt. ;)



Jag mår ganska okej, men är stressad som en tok och mår illa varje dag. Snart jullov...

Hoppas du kom hit välbehållen.



Kram

Emma says style, love & rock and roll.
2010-11-30 - 16:49:48

haha vad i?! varför inte flytta upp tidaholm till norrland då? Vad kul det vore, då kunde vi fika lite då och då. :)

Erika
2010-11-30 - 18:57:43

Här har det inte snöat alls, övik ligger som mittemellan snöovädren =)

Grimgoth
2010-11-30 - 20:36:42

Hade ingen anning om att Tidaholm låg nära Knutby?

Hade skoj nu i sthlm och Suede.

Det är du allt värd!

irma
2010-12-01 - 22:05:16

ni har iaf inte 20 minus :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: