GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

i like it hot hot hot..

2010-07-04 | 02:14:35 | Egocentrerat&Vardagligt

Good evening..eller good night kanske, blogosfären.
Åh åh åh! denna sommardag har varit som en sommardag ska vara: Otroligt het och varm.
Vaknade vid halv sex imorses och tvingade upp sambon på vinden för att hämta ner fläkten.
Vartenda klädesplagg har känts på tok för hett och svettigt hela dagen och jag har haft ett otroligt suktande efter beach pool, pöl..men fick nöja mig med vattensprutflaska i en kvamligt het trädgård.
Några olyckor, blåmärken, dartpilsolyckor senare, hamnade jag på krogen med min bästaste vän i min nyaste finaste klänning..och det kändes verkligen som om man var The hot child in the city..åh.

Så här ska sommarnätter vara..heta..på alla sätt och vis..mmm.

the hot dress

Kommentera 9 st

Kommentarer
Alexandra
2010-07-04 - 09:05:45

Ja visst är det hääääärligt med det här varma vädret! Love it!! :)

Bim HD
2010-07-04 - 09:37:23

Det VAAAR UNDERBART igår, ja... La mig ute i solen och läste en stund, härligt... Och sedan blev det nyaste stassen på såklart här också och iväg på 30-årakalas. Dock skippade jag vin och starköl (var faktiskt LITE förvånad över att det fanns där :)) värmen... Gubben tog dock en 5.2a och kom sedan på - jag skulle ju åka till stan och inhandla kaffebröd, hehehe... Nä, jag vägrade va chaffis - det var hans släkting som skulle komma en söndagsmorgon kl 10... alltså... nä... :)

Idag ÄR det MINDRE fint väder, japp... regnar sen inatt vid 2-tiden :( Jag vill INTE!!! Och vi som fick låna "leksak" till kameran också... ett 70-300 original till Nikon :) dock var det LITE större kamera, Nikon D300 - det kanske blir så med norsk inkomst? :P hihihi... Han använde det sällan - så... testa i nån dag här för funderingar finns - dock kanske inte ett original när det väl blir av? Vill ha någon med lite makro också :P så - velar vad som ÄR bäst...

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

Hm, nä det blev inte ens fotat en outfitbild - fast klänningen behövs kanske inte förklaras... kanske någon kan gissa? ENDA som ÄR LÅNG åt mig, jisses. Undrens tid är INTE förbi, hehehe...

sandralove
2010-07-04 - 10:44:08

Vädret är verkligen underbart! Vilken fantastiskt snygg klänning :)

Ha en finfin dag!



Kram

Caisa
2010-07-04 - 10:50:23

Det är dagar som denna då man ska hålla till vid vattnet, så att man kan svalka sig :)



Och klänningen var otroligt snygg! Vart kan man hitta den?

Art By Tina
2010-07-04 - 11:10:39

Åhhhhh den var hot hot hot!



Leopard är nog tusan världens vackraste mönster!

Natasha
2010-07-04 - 11:19:30

Här är det också riktigt varmt. Underbart!

Snygg klänning!

Sandra
2010-07-04 - 11:47:40

Ååh, den klänningen är inte dum! Jag har en likadan :)

R
2010-07-04 - 11:55:23

Den är supervacker! Du skulle vara jättesnygg i den!



Kram

Josefine
2010-07-04 - 15:31:47

ooooooh! love that dress :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: