GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

JFK

2009-11-07 | 21:38:22 | Film/TV/Kändisar

Jag har två riktiga ”specialintressen”. Sådana där intressen där jag vill sluka all info, historia,berättelser, bilder,böcker,filmer etc som finns i ämnet. Intressen där jag samlar på det mesta jag kommer över och har råd med.

Dessa två är Kennedy och Marilyn Monroe. Kennedy som i JFK – John F Kennedy, Robert Kennedy och Jacquline Bouvier Kennedy Onassis.

Marilyn Monroeintresset är ren kärlek och Kennedyintresset är fascination.  Inne på Gekås i lördags hittade jag en miniserie om JFK’s ungdomsår, vägen till hans presidentskap. Dessutom med den alltid så braige Patrick Dempsey i huvudrollen. Jag har ett vagt minne av att jag sett den förut på tv för många år sen. Men allt om Kennnedy tåls att ses om. Och jag har lägenheten för mig själv ikväll så nu blir det soffan, knäckemackor och mintchoklad samt en kanna te!

Har ni några sådana där specialintressen?

Kommentera 1 st

Kommentarer
liss
2009-11-09 - 16:39:41

jag älskar olika typer av människor, min värd består i att man kan fela upp människor t.ex. Materialistiska för de förbereder sig, de vill ha en trygg framtid, det är stabila och det gör inget oväntat, Materialistiska för de vill va bättre en andra, de är svåra att göra beroende av saker för då känner de sig svaga... mitt intresse är att hitta nya grupper!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: