GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

och vinnarna för årets bästa klädda är..

2009-01-16 | 22:51:59 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Elle-galan är i full gång  i Stockholm och jag luktar capricciosa och sitter här i Tidaholm.
Vinnarna i de olika kategorierna kan ni läsa om på Elles hemsida --> here.

Men jag tänkte ha min egna lilla prisutdelning här ikväll och  ge ut priser till bloggare här i bloggosfären vars klädstil och garderob jag finner snygg.. cool, inspirerande osv.

Är ni redo?

Ok...

Årets coolast klädda bloggerska
: Karin Olofsson som alltid lyckas få till en personlig cool lite streetstyleaktig stil vare sig hon bär reafynd från H&M eller bär Marc Jacobs och Hope.

Årets mest inspirerande:
Sassy som väl aldrig någons in misslyckas med sina outits. Inspirerar mig och andra att våga färg och mönster.

Årets stilsäkraste: Morgondimma som alltid ser snygg, säker och välklädd ut med en personlig rockig touch.

Årets bästa på att addera roliga detaljer:
Käthe, mönstrade strumpbyxor, annorlunda kjolar, fjäderhalsband eller stickat..Allt funkar när Käthe matchar!

Årets mest personliga stil: Bohemica -kvinnligt, framhäver sin person, sina fina kropp och verkar lyssna mer till hjärta och hjärna än trendrapporter.

Årets wow: Sex and the Citty...tja wow är det enda jag kan säga när jag ser de bruden.

Årets mest kreativt klädda
: Chung, inget verkar vara omöjligt eller tabu  hennes garderob.

Årets she knows what she's doing
: Alexandra, vet vad kvalité innebär, kommer med bra tips och verkar sällan göra
 felköp.

Årets classy:
Stephanies Secret- med designerväskor på armen, söta koftor, små kjolar och välsittande toppar tycker jag att Stephanie andas lite coco chanel och jackie o.

Årets Festklädda: Wysteriia, med figurformande och figurframhävande klänningar och klingande skratt är Cecilia en perfekt partyingrediens och humörhöjare.

Årets modell: Amanda Berg..no explanation needed.

Årets bloggwebshop
: Quuenpeach, verkar vara en härlig brud, boendes i Thailand med en rolig webshop

Årets designer: eftersom jag är enväldig jury..så ger jag mig själv priset. Avanna- of course!




Hur skulle eran vinnarlista se ut?
Kommentera 31 st

Kommentarer
Alexandra
2009-01-16 - 23:32:06

Årets coolast klädda bloggerska: håller med om Karin!



Årets mest inspirerande: Du!



Årets stilsäkraste: mmelina.blogg.se



Årets bästa på att addera roliga detaljer: JAg vte inte ;P



Årets mest personliga stil: Lienes.blogg.se



Årets wow: wow... je ne sais pas ;P



Årets mest kreativt klädda: Vet ej.



Årets she knows what she's doing: Carita!



Årets bloggwebshop: Håller ej koll där :/



Årets designer: Du! Helt klart!



Jag håller mig inte så uppdaterad vad gäller mode och stil, tyvärr. Men några kunde jag fylla i i alla fall.



Nattis :)

malin
2009-01-16 - 23:36:49

Hey, snacka om rolig idé att ha en egen lista. Puh, skulle ha svårt för att dela in folk i olika kategorier inom just "mode" då jag inte läser så mycket av den sortens blogg.

Kalle
2009-01-17 - 00:08:31

tycker det är underbart med såna här utmärkelser, att man ger komplimanger till folk liksom! mer sånt!



sen saknar jag killarnas modebloggar!

Carita
2009-01-17 - 00:41:07

åh, vad kul med såna här listor! :'D jag vet inte riktigt vilka jag skulle valt, men du är helt klart årets designer i alla fall. <3 PUSS CUTIE :*

Tina
2009-01-17 - 01:12:13

Så kul att läsa om dina favoriter i bloggvärlden!

Tina
2009-01-17 - 01:13:55

Priset för årets inspirations blogg skulle jag vilja ge till: http://imilk.blogg.se



Gillar stilen. Bilderna. Kläderna. Hennes liv.

hanna
2009-01-17 - 08:18:01

Nu förstår jag vad du menar. Jag har själv haft ätstörnningar i flera år så jag vet inte riktigt var jag står i disskussionen. Jag tycker att det är dåligt, och det är en del i att jag blivit sjuk och det har varit så svårt att bli frisk. Det är nog inte bara jag, utan jag tror att många jämför sig med bloggarna, vilket i sig inte är bra.

Jag tror att Blondinbella har ganska mycket press på sig, vilket jag tror är problemet för många unga tjejer (och killar) idag. Allt ska gå så fort och allt byts ut så snabbt.







-----------------

Tävling i min blogg!

Stephanie
2009-01-17 - 08:25:32

Tack underbara du! Made my saturday, för somliga ska jobba idag, blä! KRAM!

bohemica
2009-01-17 - 08:53:00

åh! jag blir alldeles varm i hjärtat, tack snälla du! och det är klart att du ska vinna designerpriset- du är så duktig! <3 kram

Mackan
2009-01-17 - 09:14:01

Goder morgon på dig Anna.

Kikar in en sväng och säger ha en bra dag...

Får ta o göra en sådan lista hmmm inte blir det lätt.

Kram

Mackan

JENNA
2009-01-17 - 09:24:15

du har fått en utmärkelse i min blogg snygging (:

Karin
2009-01-17 - 09:29:09

Nu såg jag. Hade inte kommit ut igår när jag kollade. Tack så hemskt mycket supergulliga du!!!:) Idag blir det nog en bra dag! Kramar

Sassy
2009-01-17 - 10:10:12

^Åh, tack snälla Anna! Nu har både du och Erika, mina två favoriter, utnämnt mig till en inspirerande bloggare! Jag är överlycklig!



Dig utnämner jag till årets snällaste, snyggaste och mest kreativa!



puss

Erika
2009-01-17 - 10:36:44

Tack så mycket!

Nu blev jag jätteglad =D



Det här ska jag fira med lite frukost, något extra gott kanske mor och far har i kylskåpet. Jag måste kolla. Annars så har jag ju mitt godislager med mig, hehe.



Massa kram till dig!

Johanna
2009-01-17 - 10:37:19

Godmorgon lilla vän. hoppas du får en wonderful lördag :) Lätt att du hade blivit årets designer i bloggsfären!!!!

pelle
2009-01-17 - 10:42:39

jadu, jag och modebloggar är ju... ja, ingen vidare kombination, hehe. Men jag får lov att hålla med om Saffy (aka Sassy) - tjejen är grym! Och så är väl du årets designer. Väntar med spänning på tischorna med Elvis och Chaplin!

leopardia
2009-01-17 - 12:33:38

kul tilltag att göra en egen gala :)

själv skulle jag naturligtvis utse mig själv i alla kategorierna, men å andra sidan så har jag mutat juryn med lussebullar...

Viktoria
2009-01-17 - 12:46:20

Fin header!

Viktoria
2009-01-17 - 12:46:33

Fin header!

Cassandra
2009-01-17 - 12:51:47

Jag håller nog med on din lista :) utom att du skulle vara årets designer och årets mest inspirerande! Du verkar vara så himla jordnära och go som person, coh dina designer ska vi ju inte ens tala om :)



Puss!

Caroline
2009-01-17 - 14:07:47

Rolig läsning..får nog säga att ja håller med dig på de allra flesta...

bea
2009-01-17 - 14:11:39

va kul att du kan göra en egen liten lista :) Dessutom får man tips till andra bloggar man kan läsa :)

Malin
2009-01-17 - 14:51:31

det här var riktigt kul att läsa!

Helena
2009-01-17 - 15:26:12

Men herreGUUUD va fina bilder Anna!!!

De med de höga bootsen ROCKAR FETT!!!!!

Petra
2009-01-17 - 18:06:51

var är priset för årets snyggaste header? ;)

Maria
2009-01-17 - 18:26:09

vilken fin klänning! Vart har du köpt den?

Solli
2009-01-17 - 21:40:38

vet du vad? jag gillar faktiskt din vinnarlista bäst!



Design ska vara nyskapande, kreativt o inspirerande!



du är en värdig vinnare! Men det är du redan i mina ögon. Någon gång kommer du oxå att få ett fint pris!



kram!

queenpeach
2009-01-18 - 03:09:20

åh vad söt du är, är jag årets webshop?! Jag blir varm i mitt hjärta :)

Ellinor
2009-01-18 - 17:43:47

Håller med bland många där:)



Kram på dig

ps. blir nog Oasis för mig också:)

Bim HD
2009-01-18 - 20:02:49

ler

Håller fullständigt med... speciellt om det sista!!!

Och det kommer även vara 2009 års, och flera år framöver, så det så... basta!!! Vad kan väl vara bättre än Avanna? Hm, hittar inget just nu... tänk dig bara en stor gosig sweater med tryck till leggings när man tassar runt här hemma... kryper upp i sängen med ett korsord, eller möjligen en bok, hm... Ja, vi får se om det blir jobbande imorgon - får känna efter ok när man vaknar... fast, varför plåga sig??? Vila och bli bättre? Ja, det ÄR frågan, suck...

Må så grankott... kramis till min skruttis!!!

SEX AND THE CITTY
2009-01-19 - 15:32:53

Söööööta du, hjärtahjärta!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: