GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

friendship is always trendy, laughter is the perfect accessoar

2009-01-30 | 23:56:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Humtidumti, skall nog krypa ner i sängen snart och läsa bok...ska bara kissa 372 gånger till först..sabla UVI.
Kvällen har ändock varit skön. Soffa+Stefan+Godis+te+sällskapsspel+På spåret...och så nykteristcosmopolitan - det vill säga endast tranbärsjuicen. Och ett glas apelsinjuice. Ja jag har nykteristdrinkat minsann!

Nåväl. Jag har kollat igenom foton från min Stockholmstripp - massor av grymma bilder på Oasis, fotade svartvitt och det blev så snyggt.
Men gladast blev jag nog av den här bilden:



Jag och fina fina Malin. Förlåt Malin om du inte gillar att lägger upp den..men den gör mig helt totalt glad. Är så glad att jag funnit dig som vän och det via denna bloggosfärbubbla. Vi har så mycket gemensamt, vi är så lika och ja..what's not to like with Malin. Vi tog en massa sådana här bilder på tunnelbanan som skulle ta mig till Globen och Malin till Gullmarsplan. Malingums blev så frustrerad över att hon fick till en massa konstiga miner hela tiden och jag var väl lite halvlullig efter några öl och vi skrattade.
Skratt + fin vän = Hjärteskutt!

"friendship is always trendy, laughter is the perfect accessoar"
( citat, av mig själv, nyss påhittat)
Kommentera 5 st

Kommentarer
Nina
2009-01-31 - 11:49:27

Härlig bild! Önskar dig en lika härlig lördag :-)

Lottis
2009-01-31 - 12:21:35

Vilken fin bild, ni ser så goa ut :-)

UVI är skit, rent ut sagt! Jag har inte haft nån på väääldigt länge, men jag bara väntar på att skiten ska trilla in... En vinter utan UVI, inte troligt... Eller jo, jag har faktiskt ingen förra vintern... Hm, det kanske finns hopp... :-)

Krya på dig, gumman. Skickar tranbärsjuice, citronvatten och varma goa kramar!

annabanan
2009-01-31 - 13:46:24

Man blir leende-smittad av den där bilden =) Vad söt du var också.



Sv ang kjolen, visst ÄR den helt fab?! Och förutom att den säger lite Annabanan så tycker jag nog att jag hör ett Pyttis-Anna prassel från den också ;)

Emma
2009-01-31 - 14:22:52

så bra citat, och så rätt!

Sandra
2009-02-02 - 12:37:03

Jäklar i lådan vilket bra citat! Impad. Tryck upp det på en T-shirt.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: