GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Förmiddagsbabbel..

2009-01-23 | 10:59:16 | Egocentrerat&Vardagligt

God fredagsförmiddag blogosfären.
Fått en bra start på dagen?
Börjat ladda upp för helgen?
Några speciella planer?

Idag fyller min pappa år så ikväll skulle han bjuda på pizza samt at vi ska sitta och tippa trav tillsammans..kan inget om trav..Som mamma sa på telefon nyss " det får bli vi-går-på-fina-namn-urvalet".
Vihar fått hem en del filmer och en seriebox från cdon så imorgon blir det nog bara godis+filmkväll men kanske en tur till Skövde på dagen. Spar på festandet till onsdag och Oasiskonserten i Stockholm samt till måndagen därpå oh bloggala-tjoohoo!
 Söndag innebär alltid sömdagsångest..och denna söndag även frisörångest då jag ska till frissan kl 9 måndagmorgon..och den där ångesten " vad ska jag göra med mit hår" resulterar ju ändock alltid i att jag sitter där i frisörstolen och säger " gör som du brukar"...tråkiga jag..

Blablablabla.

En chokladboll tack!



Kommentera 12 st

Kommentarer
Hayley
2009-01-23 - 11:20:50

Mina planer för dagen är att vänja ögonen vid linserna jag införskaffat. Sedan senare idag ska jag kanske åka och titta på en hund som vi kanske kommer att äga inom en snar framtid håller tummar och tår



:)

HannahSthlm
2009-01-23 - 11:21:47

Jag har blivit bjuden till Paris..hade varit en storslagen weekend det!Tyvärr så kan jag ju inte bara göra det jag vill då jag har två små söner..som är väääldigt beroende av mig! Åhh..självklart är mina guldklimpar trillioner mijoner billoner gånger mer värda än en Paris-trip..men du förstår..jag är inte jätteglad att missa att åka ,du hajar poängen va?

Jag är ändå glad för att jag får ha en mysfredag med dom viktigaste personerna i mitt liv:)!Så min fredag blir en lugn sak, kanske ett glas cahmapgne med en vän hemma ikväll! Massa kram sötis!

HannahSthlm
2009-01-23 - 11:23:36

Hmm..nää..inte cahmapgne..haha..isf blir det ett glas champagne..stavar som en kratta men skyller på att jag är stressad..hmmmf!:D!

Angel
2009-01-23 - 11:29:33

Ha en toppendag

Miss Muffin
2009-01-23 - 11:46:36

Det låter som en väldigt skön helg! Vi ska se Eldkvarn i kväll (vi är suckers för gubbrock i den här familjen) och sen ska vi slipa spacka slipa spacka helgen lång... kanske borde vi dricka vin under tiden för att glamourisera lite. Bloggalan alltså. Jag vet inte hur det blir med det. han säger ja och han säger nej. Jag gissar just nu på nej. Väldigt synd tycker jag. Men vad är väl en gala när man kan sitta hemma och fisa i soffan (ehhh???). kram kram anna! (jag har inte helt givit upp hoppet än..)

Alexandra
2009-01-23 - 11:54:01

Jag ska köpa mig lite naturgodis efter skolan:D:D roligaste fredagsplanen typ.. ellergodaste ;P haha! Jag förtjänar det efter en lång, intensiv vecka.

Kan Dee - Drawings & Designs
2009-01-23 - 12:07:35

Svar: Gud, hur gott såg inte det där ut då? Tack för din kommentar Anna. Jag vet att jag är fixerad. Vissa dagar bryr jag mig inte alls. Andra dagar tycker jag jag ser hemsk ut. Men det som är bra är att jag är mer positiv gällande min kropp än negativ :) Även om det kanske inte verkar så. Kram

Anna
2009-01-23 - 12:38:44

Lingonveckan höjer mitt sug efter choklad till max, så lär bli mycket av den varan i helgen. =) Annars blir det träffa pojkvännen och imorgon lite fest och Singstar med tjejkompisar. =)



Puss på dig!

Karin
2009-01-23 - 12:44:03

yummi:)

jaa bättre idag. ska flyga nu, väntar på att gå på planet:) hoppas du har en fin fredag anna! kramar

Ellinor
2009-01-23 - 13:00:56

Åh nej avslöja inte er trav-tipp-teknik!

Amanda
2009-01-25 - 00:05:21

Jag gillar bilden! Så där så att man blir riktigt sugen på att åka till något mysigt cafe och sitta där i timmar med en vän eller så. Hihi. Pussar!

STYLEMIND
2009-01-25 - 22:13:43

Hej anna!



Först vill jag bara säga grattais för att det går så bra för dig med kläderna, företaget etc. +++++++ till dig.



Jag ska också arbeta upp ngt liknande, finns lite kläder jag sytt under kategorierna "design av mig" om du vill kika...



Sen undrar jag hur du gör "polaroid bilderna" PS?



KRAM


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: