GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tycka tänka bua bäa risa rosa hissa dissa

2009-02-06 | 10:59:15 | Egocentrerat&Vardagligt

Herregud vad trögstartad jag är denna morgon. Kände mig helt groggy när jag vaknade för 1,5 timmar sen och det enda jag lyckats åstadkomma sen där är fyra halvrostade brödskivor med ost och skinka.
Har haft "nytt inlägg"rutan uppe hur länge som helst men känt att " näe jag har fan inget att blogga om längre..jaha..så dagen har alltså kommit - dagen då jag lägger ned min blogg"..vilket ju känns dubbeldumt eftersom jag nu har två bloggar att sköta - den hos modeflickan också, remember?

Men nja, riktigt så drastisk ska jag väl inte vara, att sluta blogga. Inte heller tänker jag ta en sådan där trendig bloggpaus. Nä.
Jag ska ta en kopp te, brainstorma litegranna, titta i inspirationsböcker , lyssna på bra musik, kanske kolla på en film..så kan man alltid visa upp nåt snyggt man hittat, läga upp youtubeklipp eller göra filmrecension i alla fall..

Men så tänker jag. Jag är en tänkande individ, jag har ju fullt med stoff inuti den blonda skallen. Det gror ju en massa oskrivna inlägg där inne. Det är ju bara att ta ett ämne, vilket som helst och så ha en åsikt om det  Tycka tänka bua bäa risa rosa hissa dissa.

Så , nu ska jag ta de där koppen med te och se vad jag ska tycka och tänka om härnäst.



( sen att det kommer sådana här inlägg kanske inte visar prov på det allra bästa eller mest intressanta tänkandet som försiggår...)
Kommentera 8 st

Kommentarer
Angel
2009-02-06 - 11:06:34

dyker nog upp massa snart

donnasandra
2009-02-06 - 11:08:14

Jag hänger här varje dag, hur kan jag ha missat din andra blogg gumman? Hahahha håller jag på att bli sinnesförvirrad, glömsk eller vad. Puss

Sanna
2009-02-06 - 12:06:26

Hoppas det dök upp lite tankar och idéer hos dig! Jag skulle behöva hur mkt hjälp med brainstorming som helst just nu, ska börja med ett examinationsarbete och jag vet verkligen inte hur jag ska börja, vad jag ska välja att utveckla osv... Jobbigt!

♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥
2009-02-06 - 12:15:14

Hej Anna! Jag har väntat SUPERLÄNGE på att en av dina linnen med texten "Today I'm wearing this" i svart eller vitt ska dyka upp hos Nelly. Kommer dom aldrig????

Anna
2009-02-06 - 12:20:40

Tänk såhär: Det går bra nu!

Sara
2009-02-06 - 13:10:26

vilka snygga glasögonbågar!

Sheena
2009-02-06 - 13:24:15

Ibland har jag tusen saker som jag skulle vilja förmedla, dela med mig av till mina läsare - låta dom ta del av vad som kretsar i mitt huvud nu.

Men det kommer inget.

Det är blankt.

Fingrarna har låst sig.

Istället blir det inlägg om "Ja, duscha sen ut på stan. ha en bra dag".

Det är ibland hemskt, ibland tar jag det som "ödet". Att jag inte ska berätta och dela med mig av det jag ville dela med mig av.

Alexandra
2009-02-06 - 15:23:15

dDt blir bäst sålänge du kör ditt race. Men du kan ändå konsten att blogga, så trots att du inte har någonting att skriva om finner jag ändå inläggen intressanta ;P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: