GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

magiskt och skoningslöst

2009-02-07 | 14:10:47 | Egocentrerat&Vardagligt

Hmm har inte kommit igång  med garderobsgrejandet ännu...som att leta fram kläder att ha på sig vilket är lite svårt när alla kläder antingen ligger huller om buller i högar eller i lådor eller i tvättkorgar...vilket ju åter leder till att jag borde sätta igång och göra iordning...och nu kom mamma..och mamma har ju som vi alla vet - magiska röjarhänder..skoningslösa men magiska.




Vad gör ni denna lördag?
Kommentera 14 st

Kommentarer
sanna
2009-02-07 - 14:32:19

Jag tycker det är härligt att röja, det är bara lite jobbigt att komma igång...

Jag ska packa ihop det sista och sedan åker jag till Åre. Är bjuden på en fest där ikväll och eftersom jag pluggat så duktigt idag så är jag värd en kvälls avslappning och lite skidåkning i morgon! :)

Sheena
2009-02-07 - 14:34:17

Jag ska inte röja i garderoben (den är tunn, har knappt några kläder alls), men jag måste städa! Min katt har börjat komma fram med små, tunna och gråa tussar på sin svarta päls vilket betyder - städtajm! Så min lördag går nog ut på att städa idag. Yiej. Hmm ..

KIA WHITE
2009-02-07 - 14:46:15

Jag ska ner till bibblan och låna böcker. :D

Angel
2009-02-07 - 14:53:17

städar för fullt

Nina
2009-02-07 - 15:41:31

Jag har tränat, och nu käkar jag godis. Snacka om balans i tillvaron ;-) Trevlig helg!

Sandra
2009-02-07 - 16:19:18

Hej! Jag tycker det är jättekul o följa din blogg då jag själv håller på med kläddesign inom underkläder/badkläder. Kör just nu en tävling på http://blogg.ckrets.se där man kan vinna ett underklädes set inför alla hjärtans dag! Kika gärna in o var med o tävla :)



Mvh Sandra

Bim HD
2009-02-07 - 16:22:08

Försöker hämta mig efter gårdagens och nattens migrän, bläää... hatar att få det, speciellt att fördjupa mig i det vita porslinet :( NU bara måste jag försöka kolla in här - men orkade inte starta min egen burk... imorgon? Suck...

Må så grankott... kramis skruttisen min!!!

(mmm, jag såg att Engla hade bloggat om kalendern... vilken dag det nu var... och de där turkosa har jag också, eller likande... kan gissa var de kommer från :P Nu mot sängen igen, ungefär... bläää... ofrånkomlig bloggpaus blev det idag... liksom - ledig=migrän? :( )

Alexandra
2009-02-07 - 17:16:22

Jag var på löplabbet i malmö och rpovade ut ett par nya löparskor :D totally in love I'd say. sedan har jag vikt reklam, pluggat och spelat yatzy´´



Lycka till med garderoben!

Umma
2009-02-07 - 17:33:55

Svar på frågan om vad vi gör denna lördag: Jag har just graverat in text på en båt. Det du!



Rödvinssanningar blev det - Dock oskyldiga sådana :)



Fina saker du skickat till Engla förresten. Många kramar till sötnosen

Linnea
2009-02-07 - 17:40:38

Idag ska jag se på Melodifestivalen !

ska bli kul faktiskt, jag har tillcohmed schlagerbibeln, så man kan fylla i poäng och massa saker,

Jag är ju värsta schlagerfaan ;) jag har köpt melodifestivalsskivor sen 2002

suss
2009-02-07 - 17:45:52

Än så länge har jag hunnit med en promenad och bakat en morotskaka. Sedan blir det att ta de tlugnt med film eller schlager. En skön lördag med andra ord.



Hoppas röjandet går bra :) kram

Emma
2009-02-07 - 18:09:04

Vad konstigt. Min mamma har också magiska röjarhänder. Och så blir allt så fint, rent och bra när hon har varit framme. Helt fantastiskt.

Stone
2009-02-07 - 18:44:55

Sitter och svettas i influensan och hatar allt just nu.



Tom chips är äkligt.

ANNA
2009-02-10 - 15:52:17

vad som helst är väl snyggt på dig ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: