GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ditt datt dutt smutt gutt

2008-09-28 | 20:12:33 | Anna/Avanna-fakta,frågor&svar

Fick en liten nöt att knäcka utav Lovely Käthe..eller nöt och nöt..ett litet frågeformulär.

Och sådana tackar jag inte nej till.
So here it goes:

KLÄDER
Skor: Din Sko och Monki
Sneakers: Hmm vet inte ens om jag har nåt som räknas som sneakers..basketkängor från Cheap Monday..?
Jeans: Just nu enbart ångestframkallande...annars varit favvoplagget..och gärna från Topshop..
T-shirt: Mina egna så klarta
Underkläder: Lindex

ACCESSOARER
Väska: Väskcityväskor
Plånbok: En svart enkel av märket Feel
Solglasögon: Stora ala Jackie O eller klassiska pilot
Klocka: Är det nåt som är typiskt mig är det att jag aldrig bär klocka...vill hitta min egna tid och rytm...

TEKNIK
Tv: Sprillans ny Samsung Hd platt 40" som skiftar i körsbärsröttsvart
Stereo: Vi har två, med kassettdäck, cdspelare samt vinylspelare.
Mobiltelefon: Sony Ericsson - röd och fin
Mp3: Ipod, rosa och söt
Dator: Laptop Acer Aspire 5630 men vill skaffa mig en mindre lättare att ha med på möten och resor.

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Bliw refil i Doveflaska
Parfym: Just nu flera olika från Library of Fragrance
Medicin: p-piler, ibumetin, calrityn, imodium, samarin, smärtstillande salvor, losec mups, receptbelagda acnemedel
Vitamin: nån multivitamin med extra folsyra
Huvudvärkstablett: Ibumetin.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka Apelsin/Havtorn eller Loka loves Asia
Vin: Rött JP Chenet
Bröd: Försöker dra ned på det men just nu fullkorn, osötat från Lövånger
Glass: Slutat med glass, snacks, godis..men annars Gallerians yoghurtglass chokladsmak med geléhallon som topping

HEMMA
Säng: Jysk
Lakan: Slitna, omatchande, noppiga, katthåriga
Espressomaskin: Nope..en dammig kaffebryggare från Porsche som endast används vid min och Stefans födelsedagar när vi har bjudning..We are teapeople
Kylskåp: Litet, halvtrasigt .

FÄRDMEDEL
Bil: Jag tror det är en toyota vi har..en vit..
Taxibolag: nej det har jag inget
Cykel: Används mycket sällan

ÖVRIGT
Frisörsalong: Rubb&Stubb
Bank: Swedbank
Kommentera 11 st

Kommentarer
Carro
2008-09-28 - 20:22:06

Tycker du!? :D Gud vad kul att höra, känner verkligen att det är som en komplimang eftersom jag vet att du själv är duktig på illustrationer, tack tack! :)

Bim HD
2008-09-28 - 20:28:41

Hihihi... DEN var ju kul, jö... Nu vet man mer - om andra saker än normalt i frågandets värld på bloggar ;)

Må så grankott... kramis skruttisen, som tom har läckra bilder till!!!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia
2008-09-28 - 21:04:31

Vad kul att du ville göra den! :) Rubb&Stubb låter farligt. haha

Jag tycker det är en vansinnigt bra idé med makeup innan. Vet du något bra ställe? Jag och Alexandra behöver någon som kan sminka oss minst 10 år yngre. :)

Linda
2008-09-28 - 21:25:54

Din kaffebryggare har samma funktion som min ungefär ;) Hoppas du får en bra start på veckan. Om inte så fixar vi det på tisdag! Kram där

JOSEFINE
2008-09-28 - 21:27:31

roligt inlägg! :)

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-09-28 - 21:31:49

sv: ELler hur! Det skulle va skitsnyggt!

Tänkte mig en tshirt med tryck till de jeansen faktiskt.. Det är som gjort för det :P Och så mina svarta högklackade från hM och skinnjacka över ^^ naaaajs :P

Angel
2008-09-28 - 21:36:54

Ojoj vilken lista

iiiiiiiiii
2008-09-28 - 21:55:30

Registrera dig här så får du ett presentkort på 150 eller 250 kr på KICKS! HELT GRATIS!!!! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1169

Lottis
2008-09-28 - 22:21:53

Kul lista :-)

Imorron väntar jobbet igen, tidigt, så det är nog bara att hoppa i säng nu. Ha det gott! Kram kram

Ellinor
2008-09-29 - 08:07:03

"Jag tror det är en toyota vi har..en vit.." haha! Du är rolig du!

leopardia
2008-09-29 - 15:24:25

WHAT? har du inget taxibolag???? haha! du är rolig du!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: