GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Upp och ner och nu skall jag lägga mig för att sen gå upp..

2008-09-30 | 23:56:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu skall jag hoppa i säng.
Är skittrött.
Imorgon skall jag möta fina Karin för en frukostfika.
En fika med en bra vän är underbart..Som med Lillefoten idag. Tack för att du kom!

Lindextröjan var en annan höjdpunkt under dagen.

Men så kom det nåt dåligt och besudlade min tankeverksamhet och nöjda tillvaro, men ja..det får jag ta hand om imorgon.

Påminner er än en gång om REAN nu där ni kan fynda ur Avannakollektionen. Vinter- och vårplaggen reas ut och kan även kombineras med en höstnyhet.
Det börjar bli utplockat nu, en hel del har helt sålt slut och det finns bara ett fåtal kvar av vissa.
Så skynda fynda och slå till!




Kommentera 9 st

Kommentarer
Jenny
2008-10-01 - 10:36:24

älskar verkligen tröjorna, fasiken att jag inte har pengar >.<

Att ha det gott
2008-10-01 - 10:39:05

Tipsar om att tröjan finns i butik nu

Bim HD
2008-10-01 - 10:53:17

Ja, livet är upp och ner varje dag, typ. Men, det positiva överväger det negativa - så det så!!! Räkna dem under dagen ska du se!!! :)

Här är man sjuk än... igår fick gubben meddelandet att de kommer att få sluta jobba... kul-kul, not... Men, idag har de ringt från hans gamla jobb och vill ha honom åter - arbetsledare, vilket han inte vill och inte vill han dit, hehehe... Snacka om huvudbry - pest eller kolera... Ups and downs... ehhh... hur många stavfel blev det innan slutet? rättat några efter vägen, men, men...

Må så grankott... kramis skruttisen och hoppas natten varit lugn...

Fia
2008-10-01 - 10:54:17

Ha en bra dag!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆
2008-10-01 - 10:57:39

aww gullig du är! nej hade gärna velat komma :)



dina tryck är så fina!

Maja
2008-10-01 - 11:08:48

Hoppas du mår bättre idag! Din t-shirt från Lindex är redan inhandlad. Och det var inte många kvar på ställningen, fler av de andra var kvar (lika många beställda och upphängda). Nu blir du väl glad! :) Kram gumman

Malin
2008-10-01 - 11:11:57

Opp och ner, ner och opp, grisen gal i granens topp.



Jag är van att få så lite kommentarer så det gör inte så mycket, anna. ;)

Men det vore inte fel att ha dig lite närmare så vi kunde mysa ibland..dricka te ur fina koppar, äta kakor och pyssla. :)

Petra
2008-10-01 - 11:53:01

det är tävling hos mig! Titta in! :)

Johanna
2008-10-02 - 20:47:23

Hej Sötnos...

Jag lånade din bild till ett inlägg hoppas det var ok ;) Annars får jag ta bort den... men står ju självklart att det är din!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: