GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

skulle vilja bjuda in till ett gigantiskt te-party

2008-09-29 | 23:02:52 | Egocentrerat&Vardagligt

Helt otroligt jättekul att jag får så fin respons på Avannakollektionen och fantastiskt att ni uppskattar Rean.
Får så mycket fina kommentarer här i bloggen och värmande ord via mail...och ibland så skriver andra bloggare jättefina inlägg om mig - kolla till exempel in det här som Caroline skrev i helgen.
Mitt hjärta tar enorma glädjeskutt, kinderna känns som värmeljus och mina läppar formas till en gondol.

Tänk om vi alla kunde dricka rött blåbärste ur Marilynmuggar runt ett stort köksbord tillsammans!




Kommentera 9 st

Kommentarer
sandra
2008-09-29 - 23:21:13

Hej! Tänkte bara höra lite snabbt om rean gäller i morgon oxå. Tänkte lägga en beställning då nämligen. ska stänga ner nu så hinner inte nu. Kram kram

Dress Like a Princess
2008-09-30 - 07:37:18

God morogn sötnosen! :)

annika
2008-09-30 - 08:16:45

Du som gillar te... Det pågår en tetävling hos http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com/. Lycka till!

Sofia
2008-09-30 - 08:19:02

Jag skulle gärna komma och dricka te, älskar hösten för att man kan krypa upp i soffan med en stor mugg, helst rött te!

Kram

Jenny
2008-09-30 - 09:26:02

Jätte kul att det går så bra för dig:) du har otroligt fina kläder. Går in minst en gång per dag till din blogg ..

skulle vara kul att veta hur du kom på iden att trycka tröjor,starta företaget avanna, vad du gjorde innan du startade avanna osv. Många varma höst kramar från en trogen läsare

Bim HD
2008-09-30 - 09:27:50

Skulle komma omgående - det vet du ;)

Vi kanske får ta det via datorn någon gång, hihihi... köksbord till... ja, var jag nu ska placera mig med icke trådlösa burken. Bara jag har orkat installera allt som ska vara i den, ;)

Och vem är inte väl värd alla rosor och allt gensvar du får? Jo, just du som är en härligt gullig skruttis... Glädjer oss och ger oss massor - det kommer åter liksom ;)

Må så grankott... kramar i mängd till skruttisen!!!

carro
2008-09-30 - 10:27:25

mm det hade vart riktigt mysigt o få dricka te med världens sötaste bloggerska ;)

donnasandra
2008-09-30 - 10:37:43

Åh vad mysigt det vore med teparty, kunde ju inte gå på det jag hade biljetter till förra veckan: teparty med föreläsning om en 1700-talsdrottning på livrustkammaren. Jobbigt att avboka sånt som är slutsålt och fanns kö till. Puss

Lottis
2008-09-30 - 20:24:20

Jag kommer gärna och dricker te :-) Jag tar med ett gäng dumlemuffins jag gjorde i söndags :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: