GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Morgonmöte

2008-09-10 | 09:03:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon bloggosfären!
Sovit gott?

Jag kan nästan ge er ett litet glädjeskrik ty jag har kunnat sova hela natten och hade ingen hostattack alls! Wooohooo!
Dock hostar jag nu på morgonen istället men det kan jag ta.

Det första som möter mig nu mer om morgonen är denna syn:

Biscotti som står vid mina fötter och skriker.
"Maaaaaat! Ge mig maaaaaat!!! Och våga inte ge mig nåt annat än kokt medvurst eller skinkaaaaa! Helst båda sorterna!"

Nu ska jag göra mig iordning. ska träffa en kund vid halv tio och vid tio ska jag fika en sväng med Karin, inte sett tösen på massa dagar.
Vad har ni för onsdagsplaner?
Kommentera 14 st

Kommentarer
Misen
2008-09-10 - 09:11:05

Ha, ha känner igen den där synen (fast med en svart katt i stället och tonfisk). Ha en fortsatt bra dag, här ska det tvättas!

Alexandra
2008-09-10 - 09:11:43

Snart bär det iväg till skolan... och när den är slut är det pluggning och städning som gäller. Annars- inget speciellt.

Lycka till med mötet, och allt annat du tar dig för idag ^^

Anonym
2008-09-10 - 09:16:31

Godmorogn ...Så söt bild på katten.HA en skön onsdag.krammar

Kimbell
2008-09-10 - 09:22:00

Haha, vad kul "översättning". Och galet söt katt!

Malin
2008-09-10 - 10:03:18

Jag ska till Nationalmuseum med klassen idag..har ingen större lust...mår inte så bra...känner mig nere...men men..bara att pallra sig dit. Sen ska jag måla kohuvudet.



Puss annasötis

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆
2008-09-10 - 10:09:10

åh skönt att hostan inte störde dig inatt!



yes snart blire flytt :)

Lottis
2008-09-10 - 10:10:02

Fasen, jag hostar både på kvällen och på morgonen... Bara jag kom på tanken att gå och lägga mig igår, så började det... så 1:30 kom jag i säng ungefär... Sen ringde telefonen med mamma i andra änden kl 9 i morse... då satte det igång igen. Nu har det lugnat sig något, nyser och snorar mest nu... Så nu tänkte jag försöka få till nån form av frukost. Äggmacka och te låter bra, tror jag. Har druckit så mycket te sen i söndags att jag blir en blöt fläck snart, eller en tepåse...

Så ser väl min dag ut, hosta, nysa, snörvla, dricka te, se på tv, se på film... typ.

Men frukost först, och visst ja, måste ju försöka ta mig runt med dammsugaren oxå, innan dammsorkarna äter upp oss...

Ha en bra dag! Kram kram

Hayley
2008-09-10 - 10:37:29

Vad sööt! :)

Idag har jag skola. Sitter just nu på min lektion som börjar nu. Programmering A :)



Hoppas du får en toppen dag vännen!

Kram!

donnasandra
2008-09-10 - 11:10:41

Vad skönt att du fått sova gumman! Hehe bara bilden får mig att vilja åka dit och mata katten ;-) Kram

Emma
2008-09-10 - 11:14:19

Sötnosar dina två kissar med..

Oh jo, saknaden är enorm. Min mor och far har min flickas dotter.. Hon är precis som min Stella var.



Ha en underbar höstdag

Bim H-D
2008-09-10 - 12:36:25

ler

Hemma tiggdes det mat imorse också - fick bara torrfoder då jag var MER än sen!!! ;) Antar det dög tills vidare... Får se om jag hittar sorkar och möss INNE när jag kommer hem, som protest, hehehe...

Idag? Jobb, möte/info/utb eller vad man kallar det... helt ovetandes om det dock - hann knappt kasta i sig lunchen pga det innan det var dags för HD igen, puh...

Må så grankott... kramis skruttisen!!! och krama de småttiga från mig - vill krama dem själv ;)

tekla
2008-09-10 - 17:58:56

Hiihi söt bild :D

Mode med Maria
2008-09-10 - 18:52:12

Nej men gud va söt bild på lilla katten!! :)

ElinAlexi
2008-09-12 - 01:22:25

Vilken fin katt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: