GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag födde barn och där satt påven, en big Mac tack?

2008-09-11 | 09:06:45 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon till er alla.
Inatt drömde jag att jag var mamma.
Jag hade fött en liten son som jag dessvärre inte hade några känslor för alls och i drömde dömde jag mig själv hela tide för att jag blivit gravid och skaffat den lille parveln.
Drömmen var så verklig för jag drömde till och med att jag ammade. Men då blev det nog för obehagligt för min drömmande hjärna så drömmen byttes snabbt ut mot en annan - nämligen en om en skolresa dä vi var massor av elever  som satt packade på en stinkande buss. Massa konstiga människor och allas våra mamor var med vilket ju var konstigt för vi var vuxna....Förutom på de punkt att alla andra " barn" i bussen blev lyriska så fort vi åkte förbi ett McDonalds medan jag satt och försökte lösa Kennedymordet och sedan blev kvarglömd på matstället när bussen åkte iväg. Sen gick jag på gudstjänst där påven satt längst bag i en röd plyschfåtölj och hade fått betala 15 krinor för 20 minuters gudstjänst...

Drömtydning?
Nån?

Morgonen känns aningen blurrig..


Kommentera 12 st

Kommentarer
Spiderchick
2008-09-11 - 09:11:23

haha kul dröm =)

Ida Björck
2008-09-11 - 09:16:15

sicken dröm ;D

Jonna
2008-09-11 - 09:47:34

haha, dina rubriker anna. jag blir alltid så glad:)

Bitterfitta
2008-09-11 - 10:09:54

haha nej den var lite svår att tyda!

Lottis
2008-09-11 - 10:35:23

Haha, vilken dröm, vännen :-) Jag drömmer nästan aldrig, eller rättare sagt, jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag har drömt...

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv här, även om förkylningen fortfarande gör sig påmind, så mår jag ju betydligt bättre nu. Så jag ska åka hem till mor och far och vattna, de är i Jönköping den här veckan och sen till brorsan och fika lite. Sen är det nog soffan som gäller en stund innan jag tänkte ge mig på att packa lite kartonger... kanske orkar ett par stycken i alla fall.

Ha en bra dag! Kram på dig, sötis

Bim H-D
2008-09-11 - 10:37:10

Hm, känns inte alla mornar lite sådär ibland? Som på bilderna? hihihi... blurriga... ... ...

Nä, jag vill INTE tyda den där drömmen, nej. Kanske lika så gott att låta bli? Eller också kanske det är något helt perfekt som man kan tyda ur den? Leder till välmående och STÖRRE framgång, typ...

Må så grankott...

Malin
2008-09-11 - 10:37:40

Ja, dt är helt sjukt hur man kan drömma...



jag drömde mardröm jag...om en person som hamnade under en massa lera i något slags tunnlar..och man fick gräva bort lera med hinkar tills han kom fram och då var han helt stel och benen hade böjts i onaturlig ställning och blödde jättemycket...när de fick ut honom dunsade de honom i ryggen så han skulle vakna upp, sen tog de honom till nåt labb där de drog i hans tår för att han skulle reagera...de drog alltså nästan ut tårna...som satt på sidan av höften som benen hade böjts...ja...helskumt och obehagligt...



du tror väl inte att jag är nåt psyko nu? ;)

malin
2008-09-11 - 10:42:38

Vilka fina färger det blev på de här fotona.

M a r l e n e
2008-09-11 - 10:43:34

Drömmar är verkligen obehagligt verkliga ibland både positivt och negativt... Oftast tycker jag däremot att mardrömmarna är de som känns mest verkliga tyvärr!

donnasandra
2008-09-11 - 11:53:10

Jag tycker att det är så spännande med drömmar. Du och jag drömmer ju lika levande och konstiga saker. Hade också blivit kvarglömd om det varit min dröm ;-) Själv drömde jag att jag var tvungen att gifta mig med en prins i något fantasiland, jag ville inte men hade inget val. Inte så hemskt för en gångs skull...drömmer alltid om monster och vampyrer annars haha

Kimbell
2008-09-11 - 12:16:12

Haha, jag brukar också drömma sådana där sjuka drömmar! Riktigt konstigt...

A
2008-09-11 - 12:46:33

Dina drömmar är verkligen konstiga! Hahaha!

Man kan ju undra vad du går på! (skoja' bara) ;D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: