GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Please press forward

2008-10-18 | 18:26:37 | Egocentrerat&Vardagligt

Det är faktiskt , helt och fullt möjligt, ja det är faktiskt så att jag nog tamejfan har världens absolut mest tråkigaste dag!
Så jävla grå lördag på alla sätt och vis.
Inte en enda rolig sak har hänt.
Inte ett skratt.
Ingen fika.
Ingen shopping.
Ingen solstråle.
No nothing.
Jag skulle nästan vilja radera denna dag ifrån livet på nåt sätt.
Press Forward...


Jag hamnar nästan alltid i nån sorts humörsbaksmälla när jag varit iväg på saker.
Trots att när jag är iväg längtar hem.
Men denna gång är det extremt.
Jag har försökt gömma mig under en filt i två timmar nu, gömma mig för dagen.
Men det har bara resulterat i dålig andedräkt, ont i käkarna och klibbiga armhålor.

( nån mer än jag som upplever att andedräkten blir bajs när man "råkar" somna mitt på dagen?
)

Till och med alla bilder blir helt blurriga.
..Fast visst har Biscotti en extremt rolig min, trots det suddiga och oskarpa?



Och Ozzy är ju alltid söt


..så ok då, det finns alltid 2 små liv som alltid är roliga hur tråkigt det än är..

Men nu ska jag ställa mig och rensa en kyckling...Uäääk vad tråkigt!
Kommentera 11 st

Kommentarer
Anonym
2008-10-18 - 18:40:42

ska du inte dra vinnaren av linnet snart? :)

Karin
2008-10-18 - 18:41:38

ibland är det skönt att gömma sig:) kramar

starish
2008-10-18 - 18:47:18

Ne min dröm är ju såklart att kunna jobba heltid och tjäna massa pengar, men det är inte mitt mål. Mitt mål är att få må bra mest hela tiden och kanske nån gång få känna hur det känns att vara lycklig. Jag är inte fastlåst vid att jag aldrig kommer att kunna jpobba heltid men jag har gillat läget som det är nu och jag vill kunna landa i det för då har jag en chans att koncentrera mig på mig själv, att må bra en längre period i livet.

Min sjukdom kommer att göra att jag oxå alltid kommer att få äta mina mediciner, dagligen. Det är inget som går att bota bara sådär.

ch ja jag är störd, jag tycker det och det är okej att få säga så. Det är skillnad om jag skulle säga det om en annan person. Likadant som du Anna tycker att du har feta lår, vilket du inte har, du får tycka så om dig själv även om man kan önska att du kunde se hur det egentligen är. Så då mmåste det få va okejatt jag säger så om mig själv istället för att klaga på att jag tex är fet.

lena
2008-10-18 - 18:50:12

söt katt:)

har du trukkit vinnaren av todaylinnet? är det bara jag som inte har sett det eller:s hehe

lena
2008-10-18 - 18:50:35

söt katt:)

har du trukkit vinnaren av todaylinnet? är det bara jag som inte har sett det eller:s hehe

A
2008-10-18 - 19:02:56

Det är nog något i luften... Jag har aldrig haft så tråigt som idag =( Känner ju bara för att lägga sig och sova......

Hoppas du snart får roligare =)

Angel
2008-10-18 - 19:32:21

men do msöta missarna måste ju hjälpa lite =)

suss
2008-10-18 - 19:57:56

Min lördag har inte varit någon höjdare heller. Men jag har varit så seg och trött och inte haft någon riktig lust till att göra något. Sånt får man ta ibland.



Kramkram

SANIBO
2008-10-18 - 20:05:43

åh, ozzy!

Alexandra
2008-10-18 - 20:14:00

Usch vad tråkigt att känan så :(

Evis
2008-10-18 - 23:01:59

Jag har rättat tentor hela eftermiddagen och jobbat med annat innan det, så jag tycker väl inte heller att det var en lysande lördag.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: