GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a hard night's work..

2008-11-10 | 23:04:59 | Outfits och Garderoben

Ok..det går framåt..men nu har orken, lusten,motivationen gått ur mig.
Nu vet jag inte vilken hög jag ska ta tag i..


Men jag har börjat sortera in så fint i alla fall..Gick bra där i en timme. Vita t-shirts med tryck för sig, svarta och grå med tryck för sig, långärmade toppar för sig, enfärgade basplagg för sig..

Nu återstår en hög med vitt, randigt,prickigt,skrikigt mönstrat, kjolar, byxor(ångest),klänningar, koftor..

Har fått ihop en kasse + en hög på kassen med kläder som skall till insamling dessutom...hoppas nästan på att kunna slänga mer..även om det smärtar mig..

Kommentera 12 st

Kommentarer
Emma
2008-11-10 - 23:19:41

Well done so far! Jag har tvätt-tid imorgon, så jag lär få tampas med min gå-in-garderob då, fyfan. Det känns skitjobbigt!

Sofia
2008-11-10 - 23:31:37

Shit vad du har varit produktiv idag. Hade ju massor att läsa när jag kom in på din blogg nu! Kul!

Och bra jobbat med garderobsstädningen!

Alexandra
2008-11-10 - 23:37:06

Ja.. usch... ibland kan det vara hårt att slänga. Dels för att man har goda minnen, dels för att man kanske inte använt det så att man inte "haft på sig priset", samt för att det kanske är väldigt omtyckt. Jag minns en superful t-shirt som jag hade under lågstadiet. En riktigt blå en, med ett stort tryck mitt på bröstet på en bambi. Och trycket var liksom klistrigt och glittrigt... och ja. Gud vad jag älskade den. Grät vid vårt farväl :/ HJälp vad nostaligsik jag blev... har du några sådana minnen ?

marie
2008-11-10 - 23:38:18

fasen vad kläder du har gumman! du kan skicka lite till mig om du får nåt över :)

kram

Alexandra
2008-11-11 - 00:00:09

Grattis på födelsedagen :D

Alexandra
2008-11-11 - 00:00:28

Attans... nio sekunder sen...

Angelica
2008-11-11 - 00:01:25

Grattisk gumman på födelsedagen!!!hoppas du får en magisk och rosaskimrande dag!!Puss puss

Amanda
2008-11-11 - 00:42:47

Det värsta som finns är att slänga kläder! Man har ju köpt och valt ut alltihop med kärlek, inte kan man kasta dem då! :( Grattis! :)

Anna Phe
2008-11-11 - 00:52:12

Hehe tack söta du, det gör mig så himla glad, svårt att hålla med om, men jag blir allt lite generad ;)



Dessutom värmde dom orden extra mycket just nu, kan bara säga detsamma! :)

sofie
2008-11-11 - 02:25:35

urk! hade oxå behövt röja i min garderob....just nu kommer man knappt in i den....tur att jag jobbar så mycket att jag inte behöver rota efter "gåutkläder"...



och grattis på födelsedagen! hoppas den blir helt underbar! eller...vad säger jag? klart den blir!! =)

Lene-Therese
2008-11-11 - 07:34:35

Jag är så avundsjuk på din garderob!

e m m a
2008-11-11 - 12:34:43

- Den där känslan som infinner sig när garderoben är välstädad är nästintill obetalbar. Jag är snart färdig emd mitt nya rum.. Liknande känsla där.



Och du? Igår SA du ju till och med att du fyllde år idag, tror du jag mindes de? Nope. Men i alla fall; ett stort grattis till Annabanana!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: