GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sommar sommar sommar...sköna skaraborg

2008-05-10 | 17:32:59 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh fan vad härligt det är ute!
Att man kan bli så lyrisk över värme..att jag från år till år glömmer bort hur jävla ljuvligt det är med värme, grönska, sol, blå himmel..ahh!

Eller jag glömmer det inte..men jag slås av häpnad varje år hur fantastiskt det är...och sorgligt att det ska vara kyla och mörker så stora delar av året som man bara blir trött och deppig av.

Ska straxens ut på balkongen igen..bränna mig lite till..dricka nåt kallt. För nån hunger känner jag inte i denna värme...
Fast lite plockmat går ju alltid ned förstås...



(foto: jag)
Kommentera 8 st

Kommentarer
Bim H-D
2008-05-10 - 18:14:22

Hua, sitta i solen, ljuvligt... ta vara på det - här blir det sämre på måndag :( lär väl hålla i sig då sedan, suck...

Hm, sitter och väntar på att kocken ska bli klar med det där grillade där ute... resten är avklarat i ugnen redan. Altanmöblerna avtorkade med fuktig trasa igen, med massor av nysningar som snorande snok som resultat, urk...

Och grattis till väskan!!! väskomanryckare där! ;)

Må så grankott... kramis skruttis från en som känner sig mer än ugly idag, bläää... ungefär ;) Men, det brukar gå över... sova lite kanske?

Lilla Fröken
2008-05-10 - 18:43:28

Ja det blir ju störst utmaning för en själv som konstnär om man ger sig på det som känns lite främmande för en. Ibland kan man ju fastna i samma gamla hjulspår. Det är både positivt och negativt med att teckna "det man kan". Positivt av den anledningen att man kan förbättra sig just inom den konstformen och tekniken och bli bra på just det man gör...Negativt av den anledningen att man inte breddar sin förmåga. Man går inte vidare. Du förstår nog min tankegång där.



Härligt solig dag är det även här. :)

Känner också hur glad jag blir av det.



KRAM

Sanna
2008-05-10 - 18:46:49

Det där såg inte lite musmigt ut!

sara
2008-05-10 - 19:04:31

ja det är synd att det inte är varmare oftare! :/

Anonym
2008-05-10 - 19:16:44

Vi åt juh nästan likadan mat idag vi ;)

Vicky
2008-05-10 - 19:22:10

Och varje år är det till och med härligare än vad man minns ;)

Trevlig kväll ^^

Lotta
2008-05-10 - 20:42:19

Halloj!!!

Imorgon blir det hojpremiär minsann, tyvärr inte mot dina trakter men ändå.

Hoppas ni har en go helg i solen och att du får tid att bara ligga och slappa lite och jobba på brännan =)

Kram.

alexandra
2008-05-11 - 13:04:31

ååååh hur gott såg inte de där ut å va då .. :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: