GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Du vann I rule the catwalk

2008-05-25 | 17:44:19 | Avanna konst/design/foto



Grattis Josiee! Du vann " I rule the catwalk"linnet med den så passande Mors Dagskommentaren

"Jag tror att min mamma hade vart grym på catwalken, en skön stil och ett garv som hade fått alla på fall:)"

Dessutom går ett tröstpris till Mindy..för tja..hur skulle jag kunna motstå en sådan här fin kommentar?

"

Vem tycker jag rule the catwalk? Vettefan. :) Finns många som klär sig snyggt, men jag gillar ändå inte allt på någon alltid, tror jag. Och alla kändisar, de flesta har ju stylister.

Näe, vet du vad Anna!

När jag tänker på någon som rule the catwalk tänker jag fan på dig. Du kanske inte heller har de allra coolaste kläderna precis varje dag, men vem orkar det? (Och vem har råd?) Du är ändå alltid charmigt söt/snygg! Med det menar jag dock inte att jag tycker du brukar klä dig fult, ens någon gång, men ibland är du ju speciellare än andra gånger, om du förstår vad jag menar. Ibland mer vanlig, och ibland mer cool och egen liksom.

Och det jag gillar med dig är att du har en lite wild och wicked stil, du är inte direkt enhetlig. Du är inte rädd för att klä dig på olika sätt :) Plus att du trots att du ibland lider av jävligt dåligt självförtroende alltid lyckas ha attityd på foton! Och dessutom, "I rule the catwalk"-tishorna är ju din idé, så det är väl ännu en grej som gör att jag accosierar att "rula the catwalk" till dig. Plus att ja, du är cool som person helt enkelt. Och det syns på din utstrålning och även kläderna. Du bär upp allt med stil! Vad det än är.

Kram!"

Grattis Grattis!
Och tack för alla fina bidrag och det var skitkul att läsa igenom alla stilikoner och få tips!

Hållutkik, det kommer dyka upp ny tävling inom kort!

Kommentera 12 st

Kommentarer
Viveca
2008-05-25 - 18:15:41

grattigrattis till henne =)

Anonym
2008-05-25 - 18:24:28

Grattis till dem =)



Det blev ingen promenad idag, jag somnade i sängen istället. Rätt skönt med en mitt på dagen-lur sådär (pensionärsvarning, hehe)



Krama!

Erika
2008-05-25 - 18:24:43

Grattis till dem =)



Det blev ingen promenad idag, jag somnade i sängen istället. Rätt skönt med en mitt på dagen-lur sådär (pensionärsvarning, hehe)



Krama!

Anonym
2008-05-25 - 18:53:55

kan man köpa sånna där "i rule the catwalk" linnen av dig?:)

Jessica
2008-05-25 - 19:02:58

grattis till dom :)

felicia
2008-05-25 - 19:06:20

grattis till dom som vann tävlingen!

jag såg din bloggg nu så jag kunde tyvär inte vara med i tävlingen :(

men men jag skulle jättegärna villja ha din hjälp du har en så vacker blogg!!!!! hur ******* gör du (ursäkta språket XD) du måste bara hjälpa mig kola in min blogg så ska du få se hur tråkig den e pleace help me :D

ALEKSANDRA
2008-05-25 - 19:37:16

Vilken härlig och snyggt linne!

ALEKSANDRA
2008-05-25 - 19:37:44

Är det du som gör dom ? :O

Hanna
2008-05-25 - 20:38:15

grattis till vinnaren! :)

Josiee
2008-05-25 - 20:49:32

Weaaaaaaaaaaaaaaj:D Grattis till mig åååh va glad jag blev nu;) kommer lätt att vara snyggast på stan i det linnet sen!



jippieaj:)

Anna
2008-05-25 - 20:53:43

Neej, jag missade tävlingen och jag som kollar så flitigt här inne :D Det där linnet är så fint, ska minsann vara med imorron ;D

Bim H-D
2008-05-25 - 22:42:08

Okej, grattis till vinnare!!!

Själv får man tävla vidare, hihihi...

Hm, har du funderat på det där med tecknandet och text? Ungefär som när kattkvinnan pratar med katten? Finns ju någon som gör typ tecknat på EN ruta... färdigt... vad hon nu heter... Inte hon med äldre kvinnan och alla hennes små böcker... finns en kvinna till som gör liknande - böckerna är i spiralformat tror jag... Vore något mer kanske??? För du får då till tecknat och text ibland så man viker sig... fundera på det vännen!!!

Må så grankott... ngn som är knäckt av allt strul med nätet idag - inget vill fungerar... just nu ja... och jag FICK ut dagens inlägg, vågar INTE testa något mer dock, suck... blä för datorer och nätanslutningar!!! Nu bara ladda inför jobbardag, igen!!! suck...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: