GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Café Caffelattes is da shit nowadays..

2008-05-02 | 11:18:24 | Egocentrerat&Vardagligt


(foto: jag)

Hittade det här fotot i en gammal mapp...Är väl ett år gammalt och taget under min värsta (bästa?) "kaffemedvarmmjölkochkanel"period...
Minns ni det - ni som följt min blogg länge?
Mina "kaffemedvarmmjölkochkanel"?

De var ju litegranna kännetecken för denna blogg ett tag...
Sen fick jag bronkit och en penicillinkur som förbjöd mig att dricka laktos..och så ballade kaffebryggaren ur..och så blev mina öronproblem bara värre pga kaffet och sen slutade jag bara göra dom..Hmm...
Café Caffelattes is da shit nowadays..
Kommentera 3 st

Kommentarer
Lexie
2008-05-02 - 11:27:17

otroligt fin bild, ser jättesmarrigt ut! :D

sara
2008-05-02 - 11:41:13

fin bild iallafall ;)

Linda
2008-05-03 - 14:12:22

Öronproblem sämre av latte? Näe, nu måste du berätta...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: