GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Body Checkgrejer

2008-05-02 | 23:29:33 | Egocentrerat&Vardagligt



Svullen mensmage och allmän olust och rastlöshet i kroppen gjorde att jag begav mig ut på en fredagskvällsjoggingrunda på 6 km ...skön frisk luft och regn som inte är kallt är perfelt joggingväder enligt mig.

Bra musik i kassa gamla mobiltelefonlurar, där vänsterluren gick sönder efter några meter...Ja jag kan inte använda de riktiga Ipodlurarna längre..inte sedan jag blev nedbajsad härom dagen..

Väl hemma igen så var klockan halv nio och eftersom vi åt middag några timmar tidigare på restaurang kände jag inte för att äta mat igen...vilken "tur " att jag köpte mig några sådana där Body Checkgrejer på ica Maxi...
ingen aning om ifall de är bra...Men de stillade mitt mensiga chokladsötsug...ett tag i alla fall..
Kommentera 3 st

Kommentarer
Jenny
2008-05-03 - 00:18:26

Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll :)

sofi.
2008-05-03 - 01:58:29

vet inte om de är likvärdiga med de du visar på bilden men; naturdietbarsen (den med chokladcrisp) är så vansinnigt goda att man skulle kunna leva ett helt liv på bara dem....mmm, godis och "mat" i ett liksom.

josefin
2008-05-03 - 19:45:29

Det låter som en riktigt härlig dag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: