GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Beverly Hill , Belinda and crazy dreams

2008-05-09 | 10:26:20 | Egocentrerat&Vardagligt



Godmorgon people!
Sovit gott?
..eller morgon och morgon..det är väl förmiddag nu..
Hur som haver så har jag drömt knäppt hela natten.
Först så skulle jag flytta ifrån en lägenhet jag inte alls bor i och det var så tragiskt att behöva flytta ifrån en stor klädkammare och till en liten liten lya utan en enda garderob.
Sen drömde jag att det var 1 maj och 1majtågande men samtidigt var det julmarknad. Men jag stod i en trapp med mamma som hade avtalat möte med viktiga politiker och framför mig i kön stod Belinda Olsson i stor päls och höga klackar. Vi började prata litegranna, hon var trevlig men helt plötsligt förvandlades huset vi stod i till en inspelning av serien Beverely Hills och Kelly och Dylan och Brenda var återigen inblandade i nåt triangeldrama..

Ja jisses..
Man kanske borde rensa skallen ibland på konstiga minnesdumpfiler..så som man gör med datorn.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Becka
2008-05-09 - 10:46:28

Tack gumman! Jag vet inte direkt om jag håller med om att jag ser så snygg ut på den bilden, men det värmer att nån annan tycker det... :)



Nej, inga skoköp igår, men jag ska åka till skopunkten (köp 3 betala för 2) idag, så jag skulle bli mycket förvånad om jag inte kommer hem med 3 par skor idag... :D!!



Kram på dej! och ha en skön fredag!

Bastianleah
2009-02-25 - 10:21:12

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: